English

ابوالغیط:

پایتخت های عربی در تیر رس موشک های بالستیک ایران قرار دارد

دبیر کل اتحادیه عرب در آغاز نشست وزیران خارجه اتحادیه عرب ادعاهایی را درباره ایران مطرح کرد و گفت: پایتخت های عربی در تیر رس موشک های بالستیک ایران قرار دارد.

 پایتخت های عربی در تیر رس موشک های بالستیک ایران قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از النشره، احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب در سخنانی در نشست وزیران خارجه اتحادیه عرب مدعی شد: نشست ما در شرایط غیرعادی که پایتخت عربی با موشک بالستیک هدف قرار گرفته است برگزار می شود. موشکی که حوثی ها به عربستان شلیک کردند در راستای دخالت ها و ایجاد فتنه و تخریب است و در برابر ما غیر از موشک های بالستیک ساخت ایران و دشمنی آشکار نیست و اینکه پایتخت های عربی در تیر رس موشک های بالستیک ایران قرار دارد.

از ایران می خواهیم که از مواضع خود در قبال کشورهای عربی دست بردارد

وی ادعا کرد: کشورهای عربی قادر به دفاع از ثبات خود هستند و  نمی پذیرند که در سایه ترس به سر ببرند و دخالت های ایران در این حد متوقف نشده و آخرین آن انفجار خطوط لوله در بحرین و شبکه العبدلی در کویت و دیگر اقدامات است و شواهدی درباره حمایت از شبه نظامیان مسلح در کشورهای عربی وجود دارد. مواضع مسئولان ایرانی نمایانگر سیاست ایران است و خط مشی هیمنه و سیطره است. ما این مواضع خصمانه را محکوم می کنیم و از ایران می خواهیم که از مواضع خود در قبال کشورهای عربی دست بردارد. کشورهای عربی دخالت ایران را عامل اصلی بی ثباتی در یمن از طریق تجهیز حوثی ها می دانند. تهدیدات از حد گذشته است و منطقه را به سوی سرنوشت خطرناک سوق می دهد.

شایان ذکر است که نشست وزیران خارجه اتحادیه عرب دقایقی قبل آغاز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه