English

انتقاد جدید کلینتون از توییت های ترامپ

نامزد شکست‌خورده انتخابات آمریکا از توییت کردن‌ها و گلف بازی‌های مکرر دونالد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور این کشور انتقاد کرد.

انتقاد جدید کلینتون از توییت های ترامپ

به گزارش خبرگراری موج، «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا امروز شنبه در مراسمی که بیست و پنجمین سالگرد پیروزی همسرش «بیل کلینتون» را در سال 1992 در کسب آرای الکترال جشن می گرفت، از عملکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید انتقاد کرد.

او اعلام کرد: می خواهم باز هم حرفی بزنم. ظاهرا رقیب انتخاباتی سابق من از اظهارات من انتقاد کرده است. واقعا وقتی او به طور مداوم توییت می کند و به بازی گلف می پردازد، چگونه فرصت دارد کارهایش را انجام دهد؟ من که درک نمی کنم.

وی این اظهارات را تنها چند ساعت پس از آن مطرح کرد که دونالد ترامپ در حساب توییتر خود باز هم به انتقاد از نامزد حزب دموکرات پرداخت و کلینتون را بدترین و بزرگترین بازنده تاریخ خواند. ترامپ نوشت: او (کلینتون) نمی تواند رقابت ها را رها کند که البته برای حزب جمهوری خواه مطلوب است. هیلاری! زندگی خودت را بکن و سه سال بعد بار دیگر شانس خود را امتحان کن.

کلینتون که در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا توانسته بود در کسب آرای مردمی پیروز شود و فقط در آرای الکترال مغلوب ترامپ گردید، بارها مشروعیت این انتخابات را به چالش کشیده بود.

رئیس جمهور آمریکا هم که تاکنون بارها از کلینتون انتقاد کرده است، پیشتر اعلام کرد از پیروزی خود در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری اطمینان دارد و امیدوار است کلینتون هم بار دیگر در انتخابات سال 2020 شرکت کند که هر دو بتوانند به رقابت با یکدیگر بپردازند.

هیلاری کلینتون عواملی از جمله عملکرد جیمز کومی، رئیس سابق اف بی آی و دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را در شکست خود دخیل می داند. این در حالیست که ترامپ بارها دخالت روسیه را در انتخابات آمریکا رد کرده است. کلینتون به تازگی با انتشار کتابی با نام «چه اتفاقی افتاد؟» به شرح وقایع انتخابات سال 2016 و حواشی آن پرداخته که این مسئله هم انتقاد ترامپ را به دنبال داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه