English

معاون وزیر خارجه سوریه:

آزادسازی البوکمال پیروزی همه مبارزان راه تروریسم است

معاون وزیر خارجه سوریه گفت: پیروزی بر گروه تروریستی داعش در شهر البوکمال، پیروزی همه کسانی است که با تروریسم مبارزه می کنند.

آزادسازی البوکمال پیروزی همه مبارزان راه تروریسم است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)؛ فیصل المقداد روز پنجشنبه در آیین تودیع سفیر پاکستان در دمشق گفت: گروه تروریستی داعش شکستی خورده است و دیگر بازگشتی ندارد.
وی اضافه کرد: سوریه به دستاوردها و پیروزی های خود و کشورهایی که حتی به شیوه سیاسی درکنار آن ایستادند و با ملت، ارتش و دولت سوریه اعلام همبستگی کردند افتخار می کند.
المقداد گفت: پاکستان با ارسال سفیر مقیم در دمشق نشان داد که در جنگ با تروریسم در کنار سوریه ایستاده است و تسلیم فشارها نشد.
اطهر حسین بخاری سفیر پاکستان نیز با اشاره به روابط عمیق و ریشه دار سوریه و پاکستان گفت: دو کشور در همه زمینه ها همکاری خوبی در راستای منافع دو ملت دارند.
وی اضافه کرد: حتی امنیت مدرسه پاکستانی ها برغم مشکلاتی که سوریه با آن دست به گریبان بود، تامین شد و این مدرسه همچنان فعال است.
در این آیین نشان عالی وزارت خارجه سوریه به بخاری اهدا شد.
جواد ترکابادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق از مهمان های خارجی این مراسم در هتل فورسیزنز بود.
ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای مقاومت، چهارشنبه شب شهر البوکمال در جنوب استان دیرالزور را به عنوان آخرین پایگاه بزرگ داعش آزاد کرد.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی