English

هیات کره شمالی در مقر سازمان ملل؛

تمامی تحریم‌ها علیه کره شمالی به طور کامل و فوری برداشته شوند

هیات کره شمالی در مقر سازمان ملل در ژنو در بیانیه‌ای اعلام کرد: تحریم‌های جامعه بین الملل علیه کره شمالی باید به طور کامل و فوری برداشته شوند.

تمامی تحریم‌ها علیه کره شمالی به طور کامل و فوری برداشته شوند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری رویترز، کره شمالی اعلام کرد که تحریم‌های بی‌رحمانه پس از آخرین آزمایش اتمی این کشور در ماه‌های اخیر از جانب جامعه بین‌الملل نسل کشی محسوب می شود.

کره‌شمالی تحریم‌های آمریکا را "نسل کشی" خواند

هیات کره شمالی در مقر سازمان ملل در ژنو در بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز تحریم‌های تحت رهبری آمریکا و اقدامات علیه کره شمالی نقض مداوم حقوق بشر و نسل کشی علیه مردم این کشور است.

این هیات در بیانیه خود ادامه داد: این تحریم‌ها از جانب جامعه بین‌الملل علیه کره شمالی تهدید کننده جان مردم و نقض حقوق بشر در تمامی موارد محسوب می‌شود.

هیئت پیونگ یانگ اعلام کرد، تحریم‌ها برخی کشورها را بر آن داشته تا مانع از کمک‌های پزشکی و دارویی و برخی امدادرسانی‌ها برای کودکان و مادران در کشور شوند.

این هیئت افزود: باید تمامی انواع تحریم‌ها به طور کامل و فوری برداشته شوند.

این درخواست‌ها برای توقف سریع تحریم‌ها علیه کره شمالی در حالی مطرح شده که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در آستانه آغاز سفر خود به آسیا از جمله چین، کره جنوبی و ژاپن به منظور کمک گرفتن از این کشورها برای اعمال فشار بیشتر علیه کره شمالی برای متوقف کردن بحران اتمی است.

جامعه بین‌الملل پس از آن اعمال فشارهای خود علیه کره شمالی را افزایش داد که پیونگ‌یانگ ششمین و قدرتمندترین آزمایش اتمی خود را در سوم سپتامبر سال جدید میلادی انجام داد.

آمریکا تحریم‌های را علیه هفت شخصیت حقیقی و سه شخصیت حقوقی کره شمالی اعمال کرد

ماه گذشته میلادی آمریکا به صورت یکجانبه تحریم‌های را علیه هفت شخصیت حقیقی و سه شخصیت حقوقی کره شمالی اعمال کرد و گفت که اینها نقض کننده حقوق بشر از جمله کار اجباری هستند.

کره شمالی نیز در واکنش اعلام کرده که این تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی و بخش‌های اصلی اقتصادی پیونگ‌یانگ را هدف قرار داده و نقض کننده حقوق بشر شهروندان این کشور محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه