English

ارتش سوریه در حال پیشروی به سمت بوکمال

در پی آزادی کامل شهر دیرالزور به دست نیروهای ارتش سوریه، این نیروها به عملیات خود به سمت جنوب استان ادامه می‌دهند و اکنون در حال پیشروی به سمت شهر بوکمال هستند.

ارتش سوریه در حال پیشروی به سمت بوکمال

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از خبرگزاری سانا، ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان آن شامگاه روز پنجشنبه توانستند محله‌های باقیمانده در کنترل داعش واقع در شرق دیرالزور را به طور کامل پاکسازی کنند.

شهر دیرالزور، مرکز استان دیرالزور واقع در شرق سوریه بزرگترین شهر در این بخش از سوریه محسوب می‌شد که همچنان بخشی از آن در کنترل داعش بود.

این شهر از آغاز عملیات ارتش سوریه برای بیرون راندن داعش از مناطق شرقی کشور، به محاصره نیروهای دولتی درآمده بود اما نزدیک به 1000 تروریست داعش در مناطقی از شهر موضع گرفته بودند و بیش از شش محله را در اختیار داشتند تا اینکه شب گذشته ارتش توانست این محله‌ها را نیز پاکسازی کند.

با آزادی کامل شهر دیرالزور ارتش سوریه اکنون در حال پیشروی به سوی مناطق جنوبی‌تر استان دیرالزور است و تلاش دارد شهر بوکمال، آخرین پایگاه مهم تروریست‌ها در شرق سوریه را نیز پاکسازی کند. در 24 ساعت گذشته ارتش روسیه با بمباران مواضع داعش با استفاده از بمب افکن‌های خود راه را برای پیشروی نیروهای سوری هموار کرده است.

خاک سوریه به طور کامل از وجود داعش پاکسازی خواهد شد

اگر شهر بوکمال نیز آزاد شود که پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای نه چندان دور محقق شود، خاک سوریه به طور کامل از وجود داعش پاکسازی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه