English

منابع سوری اعلام کردند؛

جبهه النصره به شهرک دروزی نشین الحضر حمله کرد

منابع سوری از حمله جبهه النصره به شهرک دروزی نشین الحضر در حومه قنیطره خبر داده‌اند، اقدامی که باعث شده ارتش اسرائیل برای اولین بار از زمان آغاز بحران سوریه رسما تهدید کند که وارد درگیری‌ها در سوریه خواهد شد.

جبهه النصره به شهرک دروزی نشین الحضر حمله کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه خبری  روسیا الیوم، منابع نظامی سوری اعلام کردند که در ابتدای حمله النصره به این روستا، یک خودروی بمب‌گذاری شده که یک عامل انتحاری آن را هدایت می‌کرد به ایست بازرسی ارتش سوریه در ورودی‌های شهرک الحضر در حومه قنیطره حمله کرد.

بر اثر انفجار این خودرو 9 تن کشته و 23 تن نیز زخمی شدند و شهرک الحضر که ساکنان آن از اقلیت دروزی هستند، اکنون در محاصره جبهه النصره است.

از سوی دیگر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم آماده کمک به ساکنان روستای دروزی نشین حضر است و اجازه اشغال آن یا آسیب رسیدن به ساکنانش را نمی‌دهد.

وی گفت که ادعاها درباره کمک این رژیم به جبهه النصره برای اشغال این منطقه صحت ندارد.

دروزی‌ها که اقلیتی در سوریه، لبنان و سرزمین‌های اشغالی هستند، در ارتش و نهادهای سیاسی اسرائیل قدرت قابل توجهی دارند و اسرائیل خود را متعهد به دفاع از آنها چه در سوریه و چه در لبنان می‌داند، امری که باعث شده رژیم صهیونیستی برای اولین بار از آغاز بحران سوریه تهدید کند که در درگیری‌های سوریه دخالت نظامی خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه