English

روابط حزب‌الله با عربستان بسیار منفی است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در گفت‌وگویی تلویزیونی تصریح کرد که روابط حزب‌الله با عربستان بسیار منفی است، اما این بدین معنا نیست که نمی‌تواند راهی برای رسیدن به تفاهم و امور مشترک وجود داشته باشد.

روابط حزب‌الله با عربستان بسیار منفی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از العهد، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در گفت‌وگویی تلویزیونی تصریح کرد که روابط حزب‌الله با عربستان بسیار منفی است، اما این بدین معنا نیست که نمی‌تواند راهی برای رسیدن به تفاهم و امور مشترک وجود داشته باشد.

قاسم همچنین تاکید کرد: آن‌ها(عربستان) اقدام به رویارویی با خط و طرح مقاومت کرده‌اند و اظهارات منفی‌ای بیان می‌کنند. به یمن تجاوز می‌کنند و وارد جنگ بزرگی در یمن شده‌اند.

وی در ادامه افزود: امروز مشکل اصلی در منطقه همان عربستان است که سیاست و روشی متفاوت با کشورهای همسایه و خواسته‌های ملت‌های دیگر در منطقه دنبال می‌کند.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین اظهار داشت: حزب‌الله لبنان آماده از سر گیری روابط با عربستان است به شرط این که عربستان سیاستش را در منطقه تغییر دهد و تصمیم‌گیری‌هایش مستقل و مرتبط با هیچ کس نباشد در این صورت ممکن است روابط عربستان با حزب‌الله به حالت عادی و طبیعی باز گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی