English

فاز جدید درگیری های لفظی ترامپ و باب کورکر

فاز جدید درگیری لفظی باب کورکر و ترامپ در توئیتر بر سر اصلاح لایحه مالیاتی تشدید شد. کورکر ترامپ را دروغگو و کاخ سفید را آسایسگاه سالمندان خوانده است.

فاز جدید درگیری های لفظی ترامپ و باب کورکر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری پرس اسوسیشن، دونالد ترامپ در توئیت جدیدی مجددا به باب کورکر حمله کرده و نوشت: باب کورکر به عنوان کسی که به رئیس‌جمهور «O» (اوباما) کمک کرد تا توافق بد با ایران را نصیب ما کند و در تنسی نیز حتی نتوانست به عنوان یک آشغال جمع کن انتخاب شود، حالا دارد با من درباره طرح کاهش مالیات‌ها در می‌افتد!

این جدال لفظی در آستانه یک مراسم ناهار برنامه ریزی شده میان ترامپ با سناتورهای جمهوری‌خواه همزمان با متمرکز شدن کنگره بر اصلاح قوانین مالیاتی اتفاق می‌افتد.

اوایل روز سه‌شنبه کورکر در مصاحبه با یک برنامه شبکه ان‌بی‌سی گفته بود: «کنگره آمریکا که تحت رهبری جمهوری‌خواهان است بعد از آنکه ترامپ دست‌کم یکی از طرح‌های بازنشستگی را مورد مخالفت قرار داد باید به مساله مالیات‌ها رسیدگی کند.»

کورکر در پاسخ به اینکه آیا ترامپ باید این مساله را به کنگره واگذار کند، گفت: «من فکر می‌کنم که این بهترین راه برای رسیدن ما به موفقیت است.»

بعد از این مصاحبه بود که ترامپ توئیت جنجالی مذکور را برای حمله به کورکر منتشر کرد.

با این حال کورکر هم بیکار ننشست و در پاسخ به ترامپ در توئیتر نوشت: «همان اکاذیب از جانب یک رئیس‌جمهور کاملا دروغگو. پرسنل آسایشگاه سالمندان را خبر کنید.»

کورکر که رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا است، پیش از این کاخ سفید را یک «آسایشگاه سالمندان و افراد کم توان» توصیف کرده و گفته بود: «ترامپ آمریکا را در مسیر جنگ جهانی سوم قرار داده است.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه