English

تبلیغات میلیاردی تام استیر برای استیضاح ترامپ

تام استیر، فعال محیط زیست دموکرات که ثروت زیادی دارد، با راه اندازی کمپینی به تبلیغ علیه ترامپ در تلویزیون می پردازد و خواهان برکناری اوست.

تبلیغات میلیاردی تام استیر برای استیضاح ترامپ

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، در این کمپین هشدار داده شده که ترامپ آمریکا را در آستانه جنگ هسته‌ای قرار داده، مانع از اجرای عدالت در اف بی آی شده، پول زیادی از کشورهای خارجی تصاحب کرده و برخلاف قانون اساسی تهدید کرده که نهادهای خبری را تعطیل خواهد کرد.

استیر درباره این موضوع گفت: «مردم در کنگره و دولت او (ترامپ) می‌دانند که این رئیس‌جمهور یک خطر آشکار است که از لحاظ روانی ناپایدار بوده و به تسلیحات هسته‌ای مجهز است و آنها هیچ کاری انجام نمی‌دهند.»

وی در ادامه درخواست کرد: به ما بپیوندید و به اعضای کنگره خود بگویید که آنها در برابر متوقف کردن کاری که سیاسی است و انجام کار درست مسئولیت اخلاقی دارند.

نماینده استیر معتقد است که این تبلیغات در تمام 50 ایالت آمریکا پخش خواهد شد. استیر هفته گذشته نیز به تمام دموکراتهای کنگره، تمام 50 فرماندار و هزاران شهردار حاضر در آمریکا با ارسال نامه‌ای درخواست کرد که از استیضاح ترامپ حمایت کنند.

استیر در نامه خود با خطاب قرار دادن ترامپ به عنوان یک «تهدید آشکار برای ایالات متحده آمریکا» به دموکراتها هشدار داد که آنها باید نسبت به این رفتار ترامپ واکنش نشان داده و در راستای استیضاح ترامپ در انتخابات میان دوره تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه