English

حمله نتانیاهو به پلیس اسرائیل

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی اوج گیری مجدد تحقیقات پلیس علیه او، پلیس اسرائیل را به جوسازی و ارائه اطلاعات نادرست متهم کرد.

حمله نتانیاهو به پلیس اسرائیل

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی تحقیقات پلیس علیه او به اتهام فساد مالی به آن ها حمله کرد و پلیس را به ارائه اطلاعات نادرست به رسانه ها متهم کرد. 

وی در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «مردم اسرائیل می‌دانند که اخیرا حمله‌ای علیه من آغاز شده اما زمان ثابت خواهد کرد که این حملات دروغ است و هیچ چیزی وجود ندارد.»

شبکه دو اسرائیل نیز در همین راستا اعلام کرد: «پس از انجام مجموعه تحقیقات پلیس اسرائیل با برخی از مظنونان و کسانی که در دو پرونده ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ دست داشتند احتمال می‌دهد اتهامات علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل درخصوص گرفتن رشوه و خیانت در امانت با دست داشتن وی در دو پرونده مذکور قوت بگیرد.»

آخرین تحقیقات انجام شده از نتانیاهو توسط پلیس این دولت در ماه آوریل بود اما تحقیقات با افراد دیگری که در این دو پرونده دست داشته‌اند در ماه‌های گذشته ادامه داشته است.

رسانه‌های اسرائیل اعلام کردند: «پلیس این دولت قصد دارد بار دیگر پس از اتمام اعیاد یهودی در ۱۴ اکتبر امروز (یکشنبه) تحقیقات را از سر بگیرد.»

پرونده ۱۰۰۰ درباره اخذ هدایای تاجران معروف توسط نتانیاهو و ساره همسر وی است.

همچنین پرونده ۲۰۰۰ مربوط به مذاکره نتانیاهو با ناشر روزنامه «یدیعوت آحارونوت» است تا وی در مقابل پوشش مطبوعاتی فعالیت‌های نخست‌وزیر از سوی این روزنامه پیش‌نویس قانون علیه روزنامه «اسرائیل الیوم» که رقیب آن است، ارائه دهد.

به دنبال این تحقیقات پلیس، تظاهرات متعددی در تل‌آویو و مناطق دیگر اسرائیل برگزار شد که در آن مردم خواهان برکناری نتانیاهو بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه