English

ادامه حملات تلافی‌جویانه ارتش یمن به مواضع نیروهای منصور الهادی

حملات تلافی‌جویانه نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع مزدوران منصور الهادی در مناطق مختلف این کشور همچنان ادامه دارد.

ادامه حملات تلافی‌جویانه ارتش یمن به مواضع نیروهای منصور الهادی

به گزارش خبرگزاری موج، صبح جمعه در پی حمله غافلگیر کننده نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور در دو منطقه السفینه و الجرجور در نِهم واقع در شمال شرق صنعا، شماری از آن‌ها کشته و یا زخمی شدند.

شمار قربانیان حملات جنگنده‌های ائتلاف سعودی به منطقه مسوره در بخش نِهم به 5 شهید و 5 مجروح رسید که یک زن و یک کودک در میان شهدا دیده می‌شوند.

یک منبع محلی گفت که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی 3 بار پی در پی منازل قربانیان در این منطقه را هدف قرار دادند. این در حالی است که درگیری‌های شدید بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و مزدوران منصور هادی در این منطقه همچنان ادامه دارد.

در پی حمله موشکی نیروهای یمنی به مواضع مزدوران منصور هادی در منطقه الحول در بخش، 7 تن از آن‌ها کشته و یا زخمی شدند.

در مقابل، توپخانه مزدوران منصور هادی، مناطق مسوره، المجاوحه، الخلفه و بران در بخش نِهم را هدف قرار دادند.

همزمان با این تحول، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی منطقه ضبوه در بخش سنحان صنعا را بمباران کردند.

از سوی دیگر، 5 تن از مزدوران منصور هادی به ضرب گلوله تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در مناطق مختلفی از بخش صراوح در غرب استان مارب به هلاکت رسیدند.

در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به اطراف بازار حیران در استان حجه در غرب یمن، یک تن به شهادت رسید و 3 نفر نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی همچنین 15 بار منطقه العطن در بخش بکیل المیر و دو شهر حرض و میدی در استان حجه در غرب یمن را بمباران کردند.

در مقابل، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حملات توپخانه‌ای خود به مواضع مزدوران سودانی و ارتش سعودی در شمال منطقه مرزی میدی را از سر گرفتند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، همچنین استحکامات و مواضع نظامیان سعودی در مدرسه المروه و جبل‌الدخان در جیزان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

در این بین یک نظامی سعودی به ضرب گلوله تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عسیر به هلاکت رسید.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پایگاه‌های المخروق، الخفاش، الفواز و العشه در نجران را گلوله‌باران کردند.

همزمان با این تحول، دو تن از مزدوران منصور هادی به ضرب گلوله تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی در پایگاه الخشباء در نجران به هلاکت رسیدند.

یک منبع محلی گفت که عناصر مسلح نقابدار مقر اصلی حزب "تجمع یمنی اصلاح" در منطقه کریتر در مرکز شهر عدن را به آتش کشیدند.

طی ماه‌های گذشته، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حملات خود به مواضع متجاوزان و مزدوران آنها در جبهه‌های مختلف را تشدید کردند.

این در حالی است که در ماه سپتامبر، مواضع متجاوزان در نجران، عسیر، و جیزان شاهد بیشترین عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بودند که در پی آن خسارات سنگینی به ارتش سعودی و تجهیزات جنگی مختلف آن وارد شد.

نیروهای یمنی همچنین در ماه گذشته میلادی علاوه بر انجام حملات زمینی، حملات موشکی خود به مواضع متجاوزان را نیز تشدید کردند که در پی این حملات، خسارات سنگینی به ائتلاف متجاوز سعودی وارد آمد.

این در حالی است که رسانه‌های عربستان سعودی اخیراً به کشته شدن بیش از 57 افسر و سرباز این رژیم در یمن طی ماه سپتامبر جاری اعتراف کرده‌اند.

در مقابل جنگند‌ه‌های ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران نیز هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساخت‌های این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی