English

وزیر امور خارجه ترکیه:

من دلیلی برای وجود مشکل میان ترکیه و آلمان نمی بینم

وزیر خارجه ترکیه گفت: من دلیلی برای وجود مشکل میان ترکیه و آلمان نمی بینم. اگر شما یک قدم به سمت ما بردارید ما دو قدم به سمت شما برخواهیم داشت.

من دلیلی برای وجود مشکل میان ترکیه و آلمان نمی بینم
به گزارش خبرگزاری موج،  «مولود چاوش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه طی سخنانی نسبت به بهبود روابط میان آنکارا و برلین ابراز امیدواری کرد.

بر اساس این گزارش، چاوش اوغلو در مصاحبه اخیر خود با مجله آلمانی اشپیگل ضمن اشاره به لزوم ترمیم روابط دوجانبه از سوی هر دو کشور آلمان و ترکیه گفت: من دلیلی برای وجود مشکل میان ترکیه و آلمان نمی بینم. اگر شما یک قدم به سمت ما بردارید ما دو قدم به سمت شما برخواهیم داشت.

وی همچنین به سپری شدن انتخابات روز 24 سپتامبر در آلمان اشاره و عنوان کرد: من پیش از انتخابات به دوستم (زیگمار گابریل) گفتم بیایید رو به جلو گام برداریم.

گفتنی است زندانی شدن دو شهروند آلمانی در ترکیه توسط دولت و دستگاه قضایی این کشور به جرم جاسوسی که چندی پیش رخ داد، روابط متزلزل میان دو کشور را بیش از پیش تیره کرد.

مشکلات میان ترکیه و آلمان تا حدی بالا گرفت که زیگمار گابریل، وزیر خارجه آلمان دست به تهدید ترکیه زده و گفت سرمایه گذاران آلمانی را ترغیب به بیرون کشیدن سرمایه های خود از این کشور خواهد کرد.
 
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه