English

مدیر دستگاه امنیت فدرالی روسیه:

ادلب را به منطقه ای قابل سکونت برای آوارگان سوری تبدیل می کنیم

مدیر دستگاه امنیت فدرالی روسیه گفت: ترکیه و روسیه تلاش دارند تا با جدا کردن شبه نظامیان مخالف سوری از تروریست‌های النصره در منطقه ادلب، این منطقه وسیع در شمال غرب سوریه را که بزرگترین منطقه تحت تصرف شورشیان است، به مناطق امن قابل سکونت برای آوارگان سوری تبدیل کنند.

ادلب را به منطقه ای قابل سکونت برای آوارگان سوری تبدیل می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج،  مدیر دستگاه امنیت فدرالی روسیه اعلام کرد، حدود ۲۰ هزار نظامی در ادلب مستقر هستند که در میان آنها نظامیان روسی نیز قرار دارند.

 به نقل از خبرگزاری نووستی روسیه، الکساندر پورتنیکوف، مدیر دستگاه امنیت فدرالی روسیه در پایان نشست رهبران دستگاه‌های امنیتی در روسیه به روزنامه‌نگاران گفت: مشخص کردن دقیق تعداد نظامیان در سوریه دشوار است، زیرا مردم در مناطق مختلف در تردد هستند و متاسفانه خود و خانواده‌هایشان در این کشور حضور دارند.

وی گزارش داد، روسیه اقدام به تبادل اطلاعات با طرف ترکیه‌ای کرده و احتمال تاثیرگذاری بر اوضاع را بررسی می‌کند.

این مقام مسئول بر ضرورت تلاش برای ممانعت از فعالیت‌های نظامی در سوریه و اقدامات پیشگیرانه مداوم به منظور بازگشت خانواده‌ها به منازل خود تاکید کرد.

ترکیه و روسیه تلاش دارند تا با جدا کردن شبه نظامیان مخالف سوری از تروریست‌های النصره در منطقه ادلب، این منطقه وسیع در شمال غرب سوریه را که بزرگترین منطقه تحت تصرف شورشیان است، به مناطق امن قابل سکونت برای آوارگان سوری تبدیل کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی