English

اردوغان:

نیازهای تسلیحاتی ایران را رفع می کنیم

رئیس جمهور ترکیه گفت که آنکارا در زمینه دفاعی-نظامی با تهران همکاری خواهد داشت و بخشی از نیازهای تسلیحاتی ایران را برآورده خواهد کرد.

نیازهای تسلیحاتی ایران را رفع می کنیم
به گزارش خبرگزاری موج، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که با ایران و عراق، مکانیزمی را برای قطع مبادلات نفتی با منطقه کردستان عراق، اجرا خواهند کرد.
اردوغان طی گفت‌وگو با خبرنگاران در جریان پرواز بازگشت به ترکیه از تهران، ضمن غیرقانونی دانستن حکومت منطقه کردستان عراق بر استان «کرکوک»، گفت به زودی اقداماتی را درباره این منطقه انجام خواهند داد.
به نوشته وبگاه روزنامه «ینی شفق» وی با بیان اینکه «مسعود بارزانی» رئیس منطقه کردستان عراق شب گذشته با او تماس گرفته، تاکید کرد آنها هیچ حق قانونی برای اجرای نتیجه (همه‌پرسی) ندارند و بارزانی باید آن را ابطال کند.
رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد: مهمترین اقدام کنونی این است که تهران و آنکارا نیروهای تعیین کننده در منطقه باشند. اختلاف نظر وجود دارد اما مشکل جدی میان ما نیست و دو کشور ارزش‌های مشترکی دارند.
اردوغان همچنین افزود که آنکارا در زمینه دفاعی-نظامی با تهران همکاری خواهد داشت و بخشی از نیازهای تسلیحاتی ایران را برآورده خواهد کرد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی