English

رهبر کاتالونیا تحت تدابیر شدید امنیتی در همه پرسی شرکت کرد

رهبر کاتالونیا در شرایطی در همه پرسی استقلال این ایالت شرکت کرده است که تدابیر امنیتی شدیدی در مرکز اخذ رای اتخاذ شده است.

رهبر کاتالونیا تحت تدابیر شدید امنیتی در همه پرسی شرکت کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، تصاویر تلویزیونی نشان می دهد که کارلس پویگدمونت رهبر کاتالونیا در همه پرسی استقلال این ایالت شرکت کرده است.

این گزارش افزود: رهبر کاتالونیا در روستای کورنلا دل تری رای داده است نه در روستایی که قبلا قرار بوده است در رای گیری شرکت کند. پلیس درهای مرکز رای گیری در آن روستا را مسدود کرده و رهبر کاتالونیا مجبور شده است تا در روستای دیگری رای خود را به صندوق بیندازد.

خبرگزاری شینهوا نیز گزارش داده است که پلیس محل اخذ رای از رهبر کاتالونیا را محاصره کرده و این محل قرنطینه شده و پلیس اجازه ورود و خروج به هیچ کسی را نمی دهد.

دولت کاتالونیا از کلیه رای دهندگان خواسته است تا در هر مرکز اخذ رایی که باز است، رای خود را به صندوق بیندازند.

دولت اسپانیا چند هزار نیروی ضد شورش و پلیس به کاتالونیا فرستاده است. نیروهای پلیس طی روزهای گذشته ده ها مرکز رای گیری را تعطیل و صندوق های رای را توقیف کرده اند. این مساله موجب شده است تا برگزاری همه پرسی به مراکز معدودی که قبلا توسط طرفداران استقلال کاتالونیا اشغال شده، محدود گردد.

تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشانگر زخمی شدن تعدادی از رای دهندگان در جریان حمله نیروهای پلیس ضد شورش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه