English

ادامه بحران استعفا در دولت ترامپ

چاک روزنبرگ، رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر نیز به زودی از سمت خود در دولت آمریکا استعفا خواهد کرد

ادامه بحران استعفا در دولت ترامپ

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از دیلی میل، روزنبرگ روز سه شنبه به کارکنانش اعلام کرد که در کمتر از یک هفته از سمتش استعفا می‌دهد.

او که یکی از مقام‌های باقی مانده از دولت اوباما محسوب می‌شود، گفت که در اول اکتبر از سمتش به عنوان رئیس موقت اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا استعفا می‌دهد. او در ایمیلی به کارکنانش گفت، به رهبری این «آژانس تاثیرگذار» افتخار می‌کند. او به کارکنانش گفت: «من به حمایت از شما ادامه خواهم داد اما این بار از دور این کار را خواهم کرد.»

استعفای روزنبرگ چندان تعجب برانگیز نبود چون دونالد ترامپ همواره به دنبال آن بود که فرد مد نظر خود را برای رهبری مهمترین آژانس مبارزه با مواد مخدر آمریکا منصوب کند.

روزنبرگ از سال 2015 به صورت موقت رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا بود اما مشهور شد به این که همواره با روسایش در کاخ سفید و وزارت دادگستری ناسازگاری داشته است.

او در ماه ژوئیه در نامه‌ای جنجالی یکی از ادعاهای دونالد ترامپ در خصوص احتمال بدرفتاری با متهمام در خودروهای پلیس را رد کرد.

هنوز مشخص نشده که چه کسی ممکن است جانشین روزنبرگ در این سمت شود اما افراد آگاه گفته‌اند که سرهنگ «جوزف فوئنتس»، رئیس پلیس نیوجرسی یکی از گزینه‌های اصلی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی