English

اعتراض مقامات آمریکایی به لایحه درمانی ترامپ

لایحه درمانی ترامپ علیه مردم آمریکا است

جوی کراولی (Joe Crowley) نمایندهٔ حوزه انتخابیه چهاردهم نیویورک از حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا از لایحه جایگزین اوباماکر انتقاد و تاکید کرد: لایحه درمانی ترامپ علیه مردم آمریکا است.

لایحه درمانی ترامپ علیه مردم آمریکا است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رسانه های آمریکا، کراولی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: آمریکا نمی تواند به کشوری تبدیل شود که به آن دسته از مردم خود که در شرایط گذشته قرار داشته اند، تبعیض روا دارد.

این نماینده دموکرات مجلس آمریکا در ادامه با انتقاد از طرح درمانی پیشنهادی از سوی دولت ترامپ تاکید کرد: جامعه آمریکا نمی تواند از پس هزینه های لایحه درمانی ترامپ برآید.

اظهارات این نماینده مجلس آمریکا در حالی است که به گزارش پایگاه اینترنتی هیل، نتایج نظرسنجی سازمان « بنیاد خانواده کیسِر» (Kaiser Family Foundation) در آمریکا حکایت از آن دارد که آمریکایی ها اکنون دیدگاه های مثبت تری به قانون مراقبت بهداشتی مصوب سال 2010 دارند و حمایت از این قانون در مقایسه با نتایج نظرسنجی ماه گذشته دو درصد افزایش یافته است. 

بر اساس نظرسنجی سازمان بنیاد خانواده کیسر، از هر 10 آمریکایی 6 نفر بیان کردند که شکست جمهوری خواهان در سنا در لغو قانون اوباماکر «مساله خوبی» بوده است و فقط 35 درصد این اقدام را تایید نکردند و خواستار لغو این قانون شدند. 

در رابطه با مشکلات ناشی از قانون اوباماکر نتایج این نظرسنجی حاوی خبر خوبی برای جمهوری خواهان نبود. 

60 درصد از آمریکایی ها گفتند که ترامپ و جمهوری خواهان که کنترل هر دو مجلس کنگره را در اختیار دارند اکنون مسئول مشکلات ناشی از این قانون هستند. در حالی که کمتر از نیمی از پاسخ دهندگان (28 درصد) مشکلات ناشی از آن را برعهده دمکرات ها و اوباما دانستند. 

بیشتر شرکت دهندگان در این نظرسنجی از ترامپ و جمهوری خواهان خواستند تلاش هایشان را برای لغو قانون اوباماکر را متوقف کنند و در مقابل بر تقویت وضعیت سلامت و تثبت قوانین مربوطه متمرکز شوند. 69 درصد از آمریکایی با این طرح موافقت کردند و در مقابل تنها 29 درصد خواستار تلاش های بیشتری برای لغو این قانون شدند. 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه