English

المیادین: نخستین تانک ارتش سوریه وارد فرودگاه نظامی دیرالزور شد

رسانه‌ها از شکسه شدن محاصره فرودگاه نظامی دیرالزور و ورود یکی از تانک‌های ارتش سوریه به فرودگاه نظامی این شهر شدند.

المیادین: نخستین تانک ارتش سوریه وارد فرودگاه نظامی دیرالزور شد

به گزارش خبرگزاری موج، شبکه خبری المیادین اعلام کرد نخستین دستگاه تانک ارتش سوریه با عبور از خاکریزهای اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور که در محاصره داعش قرار داشت، به این فرودگاه رسید. 

 المیادین افزود، نیروهای ارتش سوریه همزمان با حملات توپخانه ای و هوایی، در ارتفاعات الربیعه در غرب دیرالزور مستقر شدند. ستاد تبلیغات جنگ ارتش سوریه اعلام کرد، ارتش سوریه و متحدانش ارتفاعات الربیعات و منطقه خیم الدفاع را در غرب پادگان تدارکاتی در جنوب غرب دیرالزور آزاد کردند. 

ارتش سوریه و نیروهای همپیمان همچنین روستای المالحه آخرین روستا در محور غربی پیش از رسیدن به دیرالزور را آزاد کردند.نیروهای ارتش سوریه که از محور غربی در حال پیشروی به طرف شهر دیرالزور هستند در آستانه رسیدن به نیروهای مستقر در محور پانوراما قرار گرفته اند. 

ستاد تبلیغات جنگ ارتش سوریه تاکید کرد، نیروهای مستقر در فرودگاه نظامی دیرالزور، با چشم عادی نیروهای ارتش سوریه را که برای شکستن محاصره این فرودگاه در حال پیشروی هستند، مشاهده می کنند. نیروهای ارتش به فاصله کمتر از یک کیلومتری این فرودگاه رسیدند.

تلویزیون المیادین ،  همچنین تصاویر زنده ای را از پیشروی چند دستگاه تانک ارتش سوریه برای شکستن محاصره فرودگاه نظامی دیرالزور پخش کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه