English

برخی منابع از سفر هیاتی از علی عبدالله صالح به عربستان خبر دادند

برخی منابع خبری از ورود هیات چهارنفره حزب کنگره مردمی یمن به ریاست علی عبدالله صالح به ریاض برای گفت‎وگو با مقامات سعودی درباره طرح پیشنهادی خبر دادند.

برخی منابع از سفر هیاتی از علی عبدالله صالح به عربستان خبر دادند

به گزارش خبرگزاری موج، منابع آگاه در یمن به پایگاه خبری یمن پرس گفتند که هیات حزب کنگره مردمی یمن(به ریاست علی عبدالله صالح) متشکل از چهار نفر امروز وارد ریاض شد.

منابع آگاه تاکید کردند که این هیات به ریاست «کهلان ابوشوارب» استاندار سابق استان عمران یمن و صالح ابوعوجا معاون استاندار و دو نفر دیگر وارد عربستان شد.

یمن پرس در ادامه مدعی شد که اعضای این هیات یمنی از قاهره که با هدف هماهنگی و ارتباط با مسئولان خارجی در مصر حضور دارند، به ریاض سفر کردند.

این در حالی است که علی عبدالله صالح رئیس‎جمهور پیشین یمن و رئیس حزب کنگره مردمی روز گذشته در گفت‎و‎گو با شبکه یمن الیوم اعلام کرد که این حزب هیچ اختلافی با انصارالله یمن ندارد، مگر اینکه رسانه‌های دشمن به دنبال آن باشند.

وی با بیان اینکه رسانه‎های دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین انصارالله و حزب کنگره مردمی هستند، وجود هرگونه اختلاف بین دو طرف را تکذیب کرد.

رئیس حزب کنگره مردمی یمن در ادامه اعلام کرد که کنگره مردمی یمن با هیچ جریان خارجی از جمله ایران و عربستان همپیمانی و ارتباط ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه