English

پیشروی ارتش سوریه در جبهه‌های مختلف علیه داعش

ارتش سوریه در حال حاضر عملیاتی نظامی خود را در حومه جنوب شرقی رقه، حومه شرقی حمص، حومه حماة و مناطقی واقع در مرزهای جنوبی این کشور با اردن در دست اجرا دارد.

پیشروی ارتش سوریه در جبهه‌های مختلف علیه داعش

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، ارتش سوریه به تازگی در حومه شرقی حمص موفق شده منطقه‌ای به مسافتی 12 کیلومتر مربع از جاده السخنه-دیر الزور تا روستای هریبشه در نزدیکی مرزهای اداری استان دیرالزور از طرف جنوب غربی را از داعش پس بگیرد.

ارتش سوریه در حومه جنوبی رقه نیز کنترل مناطق جدیدی را که پیش از این تحت کنترل گروه تروریستی داعش بود، در دست گرفت، همچنین این نیروها دو روستای تل العبد و الحیره را به کنترل خود درآوردند، تعدادی از داعشی‌ها در این درگیری‌ها کشته و زخمی شدند.

همچنین ارتش سوریه در حومه شرقی حماة پیشروی کرده و شهرک‌های المکیمن جنوبی، رسم الاحمر، نعیمه و جدیده و دو منطقه تناهج و السیب را آزاد کردند.

ارتش در جنوب سوریه و در مرز با اردن نیز کنترل دو پاسگاه مرزی با اردن را به دست گرفتند.

در استان دیرالزور در شرق سوریه نیز نیروهای ارتش این کشور توانستند کنترل روستاهای رجم الهجانه، جبل صفیه و جبل البشری را به دست بگیرند و وارد مناطق استراتژیکی در شرق الجبل شده و در آنجا مستقر شوند، به این ترتیب آنها در فاصله 30 کیلومتری داعشی‌هایی قرار گرفتند که در تل الصنوف واقع در غرب شهر دیر الزور محاصره شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه