English

روابط حماس و ایران بسیار خوب است

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه روابط جنبش متبوعش با ایران را بسیار محکم توصیف کرد و ایران را بزرگ ترین حامی نظامی این جنبش خواند.

روابط حماس و ایران بسیار خوب است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین در غزه، یحیی سنوار در اظهاراتی در جمع خبرنگاران در شهر غزه به تشریح روابط جنبش متبوعش با ایران پرداخت.

سنوار خاطر نشان کرد که حماس توان نظامی خود را برای آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان فلسطینی تقویت کرده است و ایران بزرگ ترین حامی مالی و تسلیحاتی گردان های قسام شاخه نظامی حماس است.

وی ابراز امیدواری کرد بحران داخلی سوریه هرچه سریع تر پایان یافته و این مساله زمینه ساز تقویت هرچه بیشتر روابط خارجی حماس شود.

سنوار افزود که حمایت های نظامی ایران از گردان های قسام استراتژیک و راهبردی است و روابط ما با ایران بسیار خوب و مستحکم است و اختلافات جزئی موجود در مراحل گذشته نیز به ویژه پس از سفر اخیر هیات حماس به ایران به کلی برطرف شده است.

ر حماس در غزه تاکید کرد که مبارزان قسام به طور شبانه روزی در حال ساخت موشک و سلاح و آموزش نیروهای نظامی و جهادی هستند.

یحیی سنوار تصریح کرد که حماس به دنبال جنگی دیگر نیست و تلاش می کند تا مانع از وقوع جنگ شود تا ملت فلسطین نفسی تازه کند، اما اگر هم دشمن جنگی را بر ما تحمیل کند، برای رویارویی با آن آمادگی کامل داریم و برگه های قدرت زیادی هم در اختیار داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه