English

تشکر ترامپ از بنن به خاطر کمک به شکست "هیلاری کج و کوله"

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر از استیو بنن مشاور ارشد برکنار شده کاخ سفید تشکر کرد.

تشکر ترامپ از بنن به خاطر کمک به شکست "هیلاری کج و کوله"

به گزارش خبرگزاری موج  به نوشته روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر در کمتر از 24 ساعت بعد از برکناری مشاور ارشد کاخ سفید نوشت: من می‌خواهم از استیو بنن به خاطر خدماتش تشکر کنم. وی در دوران رقابت‌ من با هیلاری کلینتون "کج و کوله" به کمپین انتخاباتی من آمد. این اتفاق بسیار خوب بود. ممنون.

همچنین سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: جان کلی، رئیس دفتر کاخ سفید و استیو بنن به صورت دو جانبه توافق کردند که آخرین روز کاری بنن باشد. ما از خدمات وی ممنون هستیم و آرزوی بهترین‌ها را برای او می‌کنیم.

با این حال چندی قبل یک مقام ارشد دولتی به دیلی میل گفت که جان کلی، رئیس دفتر ترامپ تصمیم به اخراج بنن گرفته و موافقت ترامپ را جلب کرده است.

این کناره گیری بنن او را تبدیل به ششمین نفر از دستیاران و نزدیکان ترامپ که از زمان آغاز ریاست جمهوری او در 20 ژانویه گذشته از دولتش کناره رفته‌اند، می‌کند. افرادی که قبل از او کنار رفتند شامل ژنرال مایکل فلین، مشاور امنیت ملی سابق ترامپ، رینس پریبس، رئیس دفتر سابق ترامپ، شون اسپایسر،‌ دبیر مطبوعاتی سابق ترامپ و دو مدیر ارتباطات سابق کاخ سفید یعنی مایک دابکه و آنتونی اسکاراموچی می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه