English

سفیر پاکستان در تهران : حادثه میرجاوه خرابکاری بود

سفیر پاکستان در تهران گفت: حادثه میرجاوه یک نوع اقدام خرابکاری بود که نمی توان به دقت آن را کنترل کرد.

سفیر پاکستان در تهران : حادثه میرجاوه خرابکاری بود

به گزارش خبرگزاری موج، آصف علی خان درانی درباره وضعیت مرزهای دو کشور و حملاتی که چند ماه پیش در میرجاوه علیه مرزبانان ایرانی رخ داد، تأکید کرد که بین دو کشور مشکلی وجود ندارد. مشکلی بین ایران و پاکستان وجود ندارد. اتفاقات ناخوشایندی رخ داده است که می‌توانیم به آن‌ها توجه کنیم،  ما آنچه را در گذشته انجام داده‌ایم، در آینده نیز انجام خواهیم داد. در نتیجه، درباره آن نگرانی نداشته باشید.

درانی درباره اقدامات پاکستان برای جلوگیری از حوادث تروریستی و حمله به پست‌های مرزبانی ایران در مرز دو کشور گفت: « این مسئله‌ای نیست که بتوان با دقت آن را کنترل کرد، ما باید فکر کنیم که (چنین رخدادی اینگونه نبود که) "در جلوی چشمان من رخ دهد و مانع آن نشوم". این رخدادها خرابکاری هستند. و در خرابکاری‌ها، این خرابکارها  هستند که زمان و مکان آغاز خرابکاری را انتخاب می‌کنند. در نتیجه این چیزی نیست که بتوان با دقت آن را کنترل کرد، مراقب برخی اتفاقات در آینده خواهیم بود».

سفیر پاکستان در ادامه در خصوص روابط اقتصادی دو کشور ایران و پاکستان گفت:  روابط اقتصادی کشور به خوبی پیشرفت دارند. طی یکسال اخیر، تجارت (بین دو کشور) 28 درصد افزایش داشته است، این آماری است که توسط مقامات گمرکی ایران ثبت شده است. حجم تجارت به 1.1 میلیارد دلار رسیده است و هدف دستیابی به تجارت دوجانبه‌ای به ارزش 5 میلیارد دلار در افق سال 2021 است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه