English

هراس صهیونیست ها از تداوم محاصره غزه

شهرک نشینان صهیونیست نزدیک به نوار غزه از آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از او خواسته اند برای کاهش محاصره نوار غزه تلاش کند.

هراس صهیونیست ها از تداوم محاصره غزه

به گزارش خبرگزاری موج، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، شهرک نشینان صهیونیست از لیبرمن خواسته اند جهت جلوگیری از وقوع جنگی دیگر، به ساکنان باریکه غزه کمک کرده و محاصره این منطقه را کاهش دهد.

یهودیان ساکن شهرک "شاعر هنیگب" گفته اند که راهکاری برای بکارگیری مجدد کارگران فلسطینی ساکن غزه و احداث نیروگاه تولید برق به منظور تامین برق مورد نیاز باریکه غزه دارند.

این در حالی است که سازمان ملل گفته که اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطین به مسئولیت های خود در رابطه با حمایت از ساکنان نوار غزه و حقوق آنان پایبند نبوده اند. این سازمان نسبت به اوضاع نابسامان انسانی باریکه غزه ابراز نگرانی کرده است.

"استیون دوجاریک" سخنگوی دبیر کل سازمان ملل اظهار داشت که بحران های موجود در باریکه غزه بیش از دو میلیون فلسطینی را از برق، خدمات بهداشتی و سلامت و آب شرب و پاکیزه محروم کرده است. وی گفته که اسرائیل به عنوان یک قدرت اشغالگر به موجب قوانین و معاهدات بین المللی مسئول تامین رفاه و آسایش ساکنان این منطقه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی