English

شهروندان اروپایی از این پس بدون ویزا به قطر سفر می‌کنند

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در قطر، شهروندان 40 کشور اروپایی از جمله آلمان، سوئیس و اتریش از این پس برای سفر به قطر نیازی به دریافت ویزا و پرداخت هزینه برای آن ندارند.

شهروندان اروپایی از این پس بدون ویزا به قطر سفر می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روزنامه "تاگس شاو" آلمان، قطر تصمیم دارد گردشگران بیشتری را به این کشور جذب کند. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده شهروندان 40 کشور اروپایی از پس می توانند بدون ویزا به قطر سفر کنند.

بر این اساس، شهروندان این 40 کشور اروپایی از جمله آلمان، سوئیس و اتریش در بدو ورود به این کشور مجوزی دریافت می کنند که به مدت 180 روز معتبر است. به این ترتیب دولت قطر شرایط ورود شهروندان اروپایی به این کشور را کم کرده است. بر این اساس از این پس شهروندان کشورهای اروپایی از جمله آلمان، سوئیس و اتریش می توانند بدون ویزا به قطر سفر کنند. به جای ویزا آن ها در بدو ورود یک مجوز رایگان برای گذراندن سفر خود در این کشور دریافت خواهند کرد.

از این پس برای سفر شهروندان اروپایی به قطر ارائه گذرنامه ای که حداقل 6 ماه معتبر است و یک بلیط تایید شده برای بازگشت  یا ادامه سفر کافی است.

مجوزی که دولت قطر در بدو ورود به شهروندان اروپایی می دهد برای 180 روز معتبر است.

بر اساس اطلاعات مقامات رسمی قطر شهروندان کشورهای اروپایی دیگر نیازی نیست برای سفر به قطر ویزا و هزینه دریافت آن را پرداخت کنند.

در اوایل ماه ژوئن عربستان سعودی، امارات، مصر و بحرین همه روابط دیپلماتیک و ارتباطات خود با این کشور عربی را متوقف کردند.

البته قطر مرتبا تلاش می کند با مناسبات بیشتر با دیگر کشورها و از جمله کشورهای اروپایی بر سیاست تحریم کشورهای عرب همسایه خود غلبه کرده و خود را بی تاثیر از آن نشان دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه