English

تلاش نوازشریف برای بی گناه نشان دادن خود

شیخ رشید رهبرحزب عوامی مسلم لیگ اعلام کرد: فساد اقتصادی نواز شریف کاملا اثبات شده ولی او می‌خواهد با تکیه بر مردم و اجتماع آنان خود را بی‌گناه جلوه دهد.

تلاش نوازشریف برای بی گناه نشان دادن خود

به گزارش خبرگزاری موج، شیخ رشیدرهبر حزب عوامی مسلم لیگ اعلام کرد: فساد اقتصادی نوازشریف کاملا اثبات شده است ولی او می‌خواهد با تکیه بر مردم و اجتماع آنان خود را بیگناه جلوه دهد.

وی افزود نواز شریف با اتهامات بی‌اساس بینظیر بوتو را از سیاست عزل کرد ولی حالا خود او به خاطر اثبات شدن فساد اقتصادی مجبور شد از تمامی مسئولیت‌هایش استعفا دهد.

شیخ رشید با انتقاد از عملکرد چهارساله نواز شریف گفت: در شهر روالپندی هیچ پیشرفتی صورت نگرفته و دقیقا به همین علت نواز شریف موفق نشد تجمعی را در این شهر مدیریت کند.

رهبر حزب عوامی مسلم لیگم اضافه کرد: نام نواز شریف در 19 پرونده فساد اقتصادی وجود دارد، ولی مدعی شده که فقط به خاطر یک اتهام بیاساس رد صلاحیت شده است؛ او مخفیانه با تمامی افراد صاحب نفوذ مذاکره می‌کند و تجمع راه می‌اندازد تا به مراکز خاص فشار وارد کند، در کشوری که هر شهروند روزانه حداقل 4 بار قطعی برق را تجربه می‌کند او مدعی کدام پیشرفت است؟

وی تاکید کرد: من و عمران خان در روز 13 آگوست (3 روز دیگر) پاسخ محکمی به او و اتهامات بی‌اساسش خواهیم داد، ما در ناصر باغ به او اثبات می‌کنیم که سیل هواداران یعنی چه. او در پی تحت فشار قرار دادن دادگاه عالی و ارتش می‌باشد.

از سویی دیگر فواد چوهدری سخنگوی حزب تحریک انصاف اعلام کرد: من به مردم شهر راولپندی تبریک می‌گویم زیرا مردمی قانون مدار هستند و در تجمع نواز شریف شرکت نکردند، وی موفق عمل نکرد زیرا بر همگان آشکار است که چرا نواز شریف عزل شده است قطعا او دیگر نمی‌تواند مردم را فریب دهد.

فواد چوهدری گفت: نواز شریف هر چقدر تلاش کند و سخنرانی کند دیگر فایده‌ای به حال او نخواهد داشت زیرا مردم آگاه شده‌اند و از مسائل کشور غافل نیستند.

سخنگوی حزب تحریک انصاف افزود: هدف بعدی ما بازگرداندن پول‌های مردم است، پول‌هایی که توسط نواز شریف چپاول شده است.

همزمان با نزدیک شدن سالروز آزادی پاکستان یعنی 14 اوت ، احزاب مختلف به شدت فعال شده و خود را برای پیروزی در انتخابات سال آینده آماده می‌کنند، نواز شریف پس از عزل، اجتماعی اعتراضی در لاهور خواهد داشت و عمران خان، شیخ رشید و دکتر قادری درشهرهای اسلام‌آباد و لاهور علیه حزب حاکم اجتماعات اعتراض‌آمیز برگزار می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه