English

اردوغان: ترکیه دیگر کشورهای هدایت شونده نیست

اردوغان اعلام کرد که ترکیه از یک کشور قابل کنترل و هدایت‌ شونده به کشوری با نقشه راهی مختص به خود و در نتیجه مستقل و توانمند تبدیل شده است.

اردوغان: ترکیه دیگر کشورهای هدایت شونده نیست

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و رئیس حزب عدالت و توسعه گفت: در میدان عمل با قدرت قلب و بازو و در میز مذاکره نیز با قدرت سیاسی و اقتصادی، هم هجمه‌ها علیه ترکیه را از بین می‌بریم و هم برنامه‌های خود را اجرا می‌کنیم .

رئیس جمهور ترکیه ضمن تاکید بر توسعه همه‌جانبه و روز افزون کشور اظهار داشت: دیگر نمی‌توانند این نقشه‌ها را علیه ترکیه عملی کنند. این یعنی آزادی، این یعنی، استقلال و ما این را به دست آوردیم. نخواهند توانست مبارزه در راه آزادی، استقلال و آینده را از ما بگیرند. به خواست خدا، این مبارزه را قدم به قدم به هدف خواهیم رساند.

اردوغان افزود: وقتی امکانات در دست قدرت‌های مقابلمان را در نظر می‌گیریم می‌توانیم بگوییم که پیشرفتمان در حوزه های آموزش، بهداشت، صنایع دفاعی، زیرساخت‌ها و رو ساخت ها بد نبوده است. به وضعیت فرودگاه‌ها نگاه کنید. از کجا به کجا رسیده‌ایم. بهتر هم خواهیم شد. به این همه نیز راضی نخواهیم بود. روزگاری برای خرید پهباد صف می‌ایستادیم. آنها هم امروز و فردا می‌کردند. اما امروز ترکیه هم پهپاد مسلح و هم پهپاد غیر مسلح خود را خود تولید می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه