English

صهیونیست ها اسرار محمود عباس را افشا کردند

بر خلاف ادعاهای محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که 2 هفته پیش از توقف همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی سخن گفته بود، یک منبع صهیونیستی اظهار داشت که این همکاری حتی لحظه ای متوقف نشده است.

صهیونیست ها اسرار محمود عباس را افشا کردند

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به حمله به شهرها و شهرک های فلسطینی به طور روزانه ادامه می دهد و این در حالی است که این حملات تنها با همکاری امنیتی با سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان انجام می گیرد به گونه ای که این سرویس ها اطلاعاتی را در مورد انجام فعالیت هایی در فلان منطقه در اختیار ارتش رژیم صهیونیستی قرار داده و نظامیان ارتش هم با آن مناطق یورش می برند.

این روزنامه افزود که بازگرداندن پیکر شماری از شهدای فلسطینی دلیل دیگری بر قطع نشدن همکاری امنیتی میان دو طرف است، زیرا تشکیلات خودگردان بدون هماهنگی قبلی با رژیم صهیونیستی هرگز نمی تواند این پیکرها را تحویل بگیرد.

با این حال، ولید وهدان مدیر دفتر اطلاع رسانی امور مدنی تشکیلات خودگردان فلسطین ازسرگیری همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی را رد کرده است.

وهدان تصریح کرد که پس از تاکید محمود عباس بر توقف همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی و در جریان حوادث و رخدادهای مسجد الاقصی، هیچگونه همکاری امنیتی با این رژیم در هیچ سطحی انجام نشده است.

در جریان تنش و درگیری های اخیر در قدس و تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و بستن درهای این مسجد و نصب گیت های امنیتی در ورودی های آن و دوربین های نظارتی در داخل این مسجد، محمود عباس مدعی شد که هرگونه رابطه با رژیم صهیونیتسی از جمله همکاری امنیتی با این رژیم را قطع کرده است. در نهایت دشمن صهیونیستی تسلیم عزم و اراده پولادین ساکنان قدس شد و مجبور به برداشتن گیت های امنیتی و دوربین های نظارتی و بازگشایی مجدد درهای مسجد به روی نمازگزاران فلسطینی شد و اداره اوقاف اسلامی قدس بار دیگر مدیریت این مسجد را بدست گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی