English

حماس اظهارات ابو مازن را مانعی برای تحقق آشتی ملی خواند

جنبش مقاومت اسلامی ( حماس ) اظهارت محمود عباس ( ابومازن ) رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را مانعی برای تحقق آشتی ملی خواند.

حماس اظهارات ابو مازن را مانعی برای تحقق آشتی ملی خواند

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین ارگان حماس، این جنبش در واکنش به سخنان عباس گفت که این اظهارات تند و تهدیدات علیه فلسطینیان ساکن غزه تلاش های صورت گرفته برای تحقق آشتی ملی را به شکست می کشاند.

حماس تصریح کرد که اظهارات عباس پرده از نیات شوم او در قبال ساکنان نوار غزه برمی دارد و کذب ادعاهای او در مورد وحدت و برچیدن اختلافات داخلی را ثابت می کند.

در این بیانیه آمده است: محمود عباس از همکاری خود با دشمن صهیونیستی برای عزل و محاصره نوار غزه و مقابله با ثبات و پایداری ساکنان این منطقه در سرزمین خود پرده برداشت.

این جنبش با اشاره به اینکه هرگز تسلیم چنین اظهارات پوچ و بی محتوایی نمی شود، تاکید کرد که همچنان به حمایت از ملت فلسطین و حقوق و اصول ملی آن ادامه می دهد.

جنبش حماس در پایان تاکید کرد که از هیچ تلاشی برای تحقق اهداف و خواسته های ملت از جمله تحقق وحدت و آشتی ملی دریغ نمی کند.

محمود عباس مدعی شده است که تشکیلات خودگردان 10 سال است که نیمی از بودجه سالانه خود ( یک میلیارد و نیم) را به غزه می دهد و زمانی که حماس اقدام به تشکیل دولت در غزه کرد، گفتم که این اموال و کمک ها را به تدریج متوقف خواهم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی