English

نتایج جدیدترین نظرسنجی‌ها؛

یک سوم مردم آمریکا از ترامپ حمایت می کنند/ کاهش حامیان ترامپ به ۳۳ درصد

تازه‌ترین نظرسنجی‌های صورت گرفته حاکی از آن است که میزان محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا به پایین ترین حد خود یعنی 33 درصد کاهش یافت.

یک سوم مردم آمریکا از ترامپ حمایت می کنند/ کاهش حامیان ترامپ به 33 درصد

به گزارش خبرگزاری موج، طبق نتایج نظرسنجی دانشگاه «کوئینیپیاک»، میزان محبوبیت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به 33 درصد کاهش یافت.

این نظرسنجی نشان می دهد که حدود 61 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، از عملکرد ترامپ ناراضی هستند و تنها 33 درصد از وی حمایت می‌کنند و باقی نیز هیچ نظری نداشتند.

در 29 ژوئن سال جاری میلادی، دانشگاه کوئیینیپیاک، نتایج نظرسنجی قبلی خود را منتشر کرد که نشان داد 55 درصد از آنهایی که در نظرسنجی شرکت کردند از عملکرد ترامپ رضایت نداشتند و 40 درد از او حمایت کردند.

این در حالی است که هم اکنون 62 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی تأکید داشتند که ترامپ از نظر آنها صادق نیست و 63 درصد اعلام کردند که ترامپ مهارت‌های مدیریتی خوبی ندارد و 59 درصد نیز اعلام کردند که رئیس‌جمهور کشورشان به طبقه متوسط آمریکا اهمیتی نمی‌دهد.

نظرسنجی مذکور در بازه زمانی 27 ژوئیه تا اول آگوست برگزار شد و یکهزار و 125 نفر در آن شرکت کردند و درصد خطای آن کمتر از 3.4 درصد بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی