English

صهیونیست ها اسناد اوقاف شهر قدس در مسجد الاقصی را سرقت کردند

رئیس مرکز بین المللی قدس در فلسطین بامداد دوشنبه اعلام کرد: صهیونیست ها طی روزهای گذشته که درهای مسجدالاقصی را به روی نمازگزاران فلسطینی بسته بودند، شماری زیادی از استاد اوقاف شهر قدس را سرقت کرده اند.

صهیونیست ها اسناد اوقاف شهر قدس در مسجد الاقصی را سرقت کردند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم, 'حسن خاطر' رئیس مرکز بین المللی قدس در فلسطین افزود: صهیونیست ها سه روز متوالی در مسجدالاقصی حضور داشتند و طی این مدت تعداد زیادی از اسناد و مدارک محرمانه متعلق به مسجدالاقصی و املاک و دادگاه های شرعی را سرقت کردند.

وی افزود: سرقت این اسناد اطلاعات زیادی از زمین ها و املاک اداره اوقاف بیت المقدس را که حدود 90 درصد از محله های قدیمی قدس را شامل می شود در اختیار صهیونیست ها قرار می دهد که می تواند مورد سوءاستفاده آن ها قرار گیرد و مصادره این املاک را فراهم آورد.

رئیس مرکز بین المللی قدس با بیان اینکه کمیته تخصصی برای ارزیابی حجم اسناد مفقود شده تشکیل شده است, از مقام های فلسطینی خواست تا گام های مقتضی را برای شفاف سازی این موضوع بردارند.

سه جوان فلسطینی جمعه 23 تیر در جریان یک درگیری با نظامیان صهیونیست در مسجدالاقصی به شهادت رسیدند. دو نظامی صهیونیست نیز در این درگیری کشته شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه