English

آمریکا: همه پرسی ونزوئلا را تلافی می‌کنیم

وزارت خارجه آمریکا در ادامه مداخله جویی در امور داخلی ونزوئلا تهدید کرد اقدامات سریع و شدیدی را در پاسخ به همه پرسی قانون اساسی ونزوئلا اتخاذ خواهد کرد.

آمریکا: همه پرسی ونزوئلا را تلافی می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری موچ: وزارت خارجه آمریکا در ادامه مداخله جویی در امور داخلی ونزوئلا با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن همه پرسی قانون اساسی در این کشور آمریکای لاتین، مدعی شد که به سرعت اقدامات شدیدی را علیه مسئولین دولت کاراکاس اتخاذ خواهد کرد.


در همین راستا این وزارتخانه مدعی شد: آمریکا در کنار مردم ونزوئلا و نمایندگان مشروع آنها (اپوزیسیون حاکم بر پارلمان) می ایستد تا به ایشان در احیاء کشورشان در قالب یک دموکراسی کامل و موفق کمک کند!

این وزارتخانه در ادامه ادعاهای خود گفت اقداماتی را علیه معماران خودکامگی در ونزوئلا از جمله نمایندگان مجلس مؤسسان که در نتیجه همه پرسی دیروز انتخاب می شوند، اتخاذ خواهد کرد.

گفتنی است ونزوئلا از ماه آوریل به این سو، صحنه اعتراضات مردمی است که به تحریک اپوزیسیون و به بهانه ضعف اقتصادی دولت کاراکاس به خیابان ها می آیند و خواستار برکناری «نیکلاس مادورو» رئیس جمهوری چپگرا و برگزاری انتخابات زودهنگام هستند.

این در حالی است که مادورو برای رهایی از کاستی های موجود دستور برگزاری همه پرسی برای تشکیل مجلس مؤسسان در راستای اصلاح قانون اساسی را صادر کرد- امری که به مخالفت اپوزیسیون دامن زد.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی