English

رهبر حزب اپوزیسیون در پارلمان پاکستان

معرفی «شهباز شریف» برای نخست‌وزیری توهین به اعضای حزب مسلم لیگ است

خورشیدشاه «رهبر حزب اپوزیسیون در پارلمان پاکستان» اعلام کرد حزب حاکم هیچ فرد باصلاحیتی برای نخست‌وزیری ندارد و اعلام نام «شهباز شریف» توهین به تمام نمایندگان حزب مسلم لیگ است.

معرفی «شهباز شریف» برای نخست‌وزیری توهین به اعضای حزب مسلم لیگ است

به گزارش خبرگزاری موج، «خورشید شاه» رهبر حزب اپوزیسیون در پارلمان پاکستان طی سخنرانی خود اعلام کرد حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف هیچ گزینه با کفایت و با صلاحیتی برای تصدی سمت حساس نخست‌وزیری ندارد و اینکه آنها «شهباز شریف» بردار  نخست‌وزیر پاکستان را به عنوان نامزد نخست‌وزیری اعلام کرده اند توهین به نمایندگان این حزب در پارلمان است.

خورشیدشاه تمام مسئولیت حکم صادرشده توسط دادگاه عالی پاکستان مبنی بر تائید فساد اقتصادی نواز شریف و عزل او را متوجه شخص نخست‌وزیر دانسته و گفت این حاصل فعالیت‌های غیر قانونی است که نواز شریف انجام داده است.

رهبر حزب اپوزیسیون در پارلمان پاکستان افزود: من بارها به نواز شریف هشدار دادم که «پارلمان به شما عزت داده و شما هم پارلمان را تقویت کنید» اما او اهمیتی نداده و سر انجام به علت توهین به پارلمان رد صلاحیت شده است.

وی افزود: تصمیم‌گیری پنج قاضی علیه نواز شریف، تصمیم‌گیری به اتفاق آرا بود و طبق رای نهایی صادر شده توسط قضات دادگاه عالی پاکستان  نواز شریف تا زمانی که زنده است رد صلاحیت شده و نمی‌تواند در هیچ فعالیت سیاسی حضور داشته باشد.

او گفت: حزب نواز شریف آمده بود تا دموکراسی را پایه پیشرفت خود کند ولی آنها هیچ‌گاه نتوانستند معنای دموکراسی را درک کنند، ما همانگونه که پرویز مشرف را ساقط کردیم، نواز شریف را نیز برای بار سوم عزل کردیم.

این در حالی است که سران حزب حاکم در جلسه‌ای «شاهد خاقان عباسی» را به عنوان نخست‌وزیر موقت و «شهباز شریف» برادر نواز شریف را به عنوان نامزد تصدی پست نخست‌وزیری انتخاب کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه