English

وزیر صهیونیستی: اسرائیل تسلیم فلسطینی ها شد

وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی ضمن تشبیه شکست تل آویو در مسجد الاقصی به عقب نشینی نظامیان این رژیم از مرزهای لبنان در سال 2000، گفت: اسرائیل برابر فلسطینی ها تسلیم شد.

وزیر صهیونیستی: اسرائیل تسلیم فلسطینی ها شد

به گزارش خبرگزاری موج، نفتالی بینت وزیر آموزش پرورش رژیم صیهونیستی و عضو کابینه از حزب «خانه یهود»، به شدت از تصمیم تل آویو در برچیدن گیت های الکترونیکی و دوربین های نصب شده در ورودی های مسجد الاقصی انتقاد کرد.
بینت افزود: اسرائیل از بحران الاقصی، ضعیف خارج شد. این امر قدرت بازدارنگی اسرائیل را تضعیف کرد.
وی همچنین عقب نشینی و شکست رژیم صهیونیستی در برچیدن گیت های الکترونیکی در ورودی های مسجد الاقصی را به فرار نظامیان این رژیم از مرزهای لبنان در سال 2000 تشبیه کرد.
این مقام صهیونیستی گفت: اسرائیل با اتخاذ این تصمیم، ضعیف ظاهر شد و به جای اعلام حاکمیت تل آویو بر مسجد الاقصی، برابر فلسطینی ها تسلیم شد.
بینت پیش بینی کرد که اقدامات خشونت آمیز علیه رژیم صیهونیستی طی روزهای آتی افزایش یابد.
وی ادامه داد: عقب نشینی از یک تصمیم راهبری علاوه بر اینکه قدرت بازدارندگی اسرائیل را کاهش می دهد، ابعاد منفی بلند مدتی به دنبال دارد.
وی با اشاره به تشییع پیکر سه جوان فلسطینی که در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی شهید شدند، گفت: ابتدا صبحت از حضور 60 نفر در این مراسم بود، اما هزاران تن از ساکنان منطقه ام الفحم با دیدن عقب نشینی اسرائیل از الاقصی در این تشیع جنازه شرکت کردند.
بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی بعد از گذشت دو هفته درگیری و اقدامات تحریک آمیز علیه فلسطینیان، درهای مسجد الاقصی را امروز (پنجشنبه) به روی فلسطینی ها باز کرد.
از این رو هزاران فلسطینی در پی برچیده شدن موانع و گیت های الکترونیکی رژیم صهیونیستی از ورودی های مسجد الاقصی وارد این مکان مقدس شدند.
مفتی قدس اشغالی و مراجع دینی فلسطین نیز ساعاتی پیش از نمازگزاران فلسطینی خواستند که نماز عصر امروز خود را در این مسجد اقامه کنند.
اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی در بستن درهای مسجد الاقصی و نصب درهای الکترونیکی بر دروازه های آن طی روزهای اخیر‌ خشم مسلمانان را برانگیخته بود.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی