English

نتانیاهو خواستار تعطیلی الجزیره شد

نخست وزیر اسرائیل با متهم کردن شبکه خبری الجزیره به ترویج خشونت و اغتشاش در بیت المقدس، خواستار تعطیلی دفتر این رسانه در اسرائیل شد.

نتانیاهو خواستار تعطیلی الجزیره شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بی‌بی‌سی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل روز چهارشنبه در اظهارنظری که بروی شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد شبکه قطری الجزیره را متهم کرد در قضیه نصب دورازه‌های امنیتی الکترونیکی در مبادی ورودی به حریم شریف "حساسیت‌زایی" کرده و از همین رو، نخست وزیر اسرائیل در پی آن خواهد بود که از مجاری قانونی زمینه اخراج الجزیره از اسرائیل را مهیا کند.

به دنبال بحرانی که در اثر قرار دادن گِیت های تفتیش در ورودی های مسجدالاقصی به دست صهیونیست ها به وجود آمد، خروش و خشم مردمی، صهیونیست ها را به صرافت وا داشت تا آنجا که صهیونیست ها روز گذشته اعلام کردند، گِیت های تفتیش را جمع خواهند کرد.

پس از بحران کنونی مسجدالاقصی، صهیونیست ها با وجود عقب نشینی از قرار دادن گِیت های تفتیش، با سیاست یک گام به عقب و دو گام به جلو اعلام کردند به جای گِیت های تفتیش، دوربین های هوشمند را کار خواهند گذاشت، دوربین هایی که به کارگیری آنها بدتر از نصب گِیت های تفتیش است.

حال فلسطینی ها با وجود اعلام جمع آوری گِیت ها، اعلام کرده اند به نصب دوربین ها تن نخواهند داد و تا لغو کامل این تصمیم در میدان باقی خواهند ماند. هنوز نمازهای فلسطینیان پشت ورودی های مسجدالاقصی برگزار می شود تا عقب نشینی صهیونیست ها را کامل کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی