English

دادگاه سنگاپور درخواست تجدیدنظر پرونده دیپلمات عربستانی را رد کرد

دادگاه سنگاپور درخواست تجدیدنظر 'بندر یحیی الزهرانی' دیپلمات عربستان سعودی را که متهم به آزار و اذیت جنسی است، رد کر

دادگاه سنگاپور درخواست تجدیدنظر پرونده دیپلمات عربستانی را رد کرد

به گزارش خبرگزاری موج، این دیپلمات 39 ساله عربستان سعودی متهم به تعرض و آزار جنسی یک خدمتکار 20 ساله در هتلی در سنگاپور در سال 2016 است.

دادگاه سنگاپور هفته گذشته الزهرانی را به این اتهام به 28 ماه زندان و چهار ضربه شلاق محکوم کرده بود و دادگاه تقاضای وی را برای تجدیدنظر در حکم رد کرد و حکم صادره غیرقابل بازگشت و قطعی اعلام شد.

به نوشته تارنمای شبکه خبر آسیا، این دیپلمات عربستان فوریه امسال (بهمن ماه سال گذشته) پس از یک محاکمه هشت روزه به سه اتهام محکوم شد.

این دیپلمات عربستان مستقر در پکن آگوست سال گذشته هنگامی مرتکب این جرائم شد که با همسر و سه فرزندش در تعطیلات در سنگاپور به سر می برد.

وی گفت که این زن با ادعای اقدام به آزار جنسی قصد اخاذی دارد.

وکیل مدافع 'بندر یحیی الزهرانی' روز جمعه از دادگاه عالی سنگاپور و قاضی تجدید نظر خواست مجددا شواهد را بررسی کند که در فیلم های دوربین های مدار بسته موجود است و نشان می دهد قربانی بعد از حمله به آرامی از اتاق هتل بیرون رفته است.

قاضی پرونده در نهایت از حکم صادر شده علیه این دیپلمات عربستان حمایت و درخواست تجدیدنظر وی را نادرست دانست و محکومیتش را همراه با شواهد کامل عنوان کرد.

قاضی پیشین پرونده نیز با پرداختن به جزئیات کار غیراخلاقی دیپلمات سعودی، اعلام کرده بود قربانی در شرایطی قرار گرفته که قادر نبوده است خود را نجات دهد.

دادگاه تجدیدنظر سنگاپور در نهایت حکم 28 ماه زندان و چهار ضربه شلاق الزهرانی را تایید کرد و حکم صادره قطعی اعلام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه