English

درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست ابعاد تازه ای یافت

درگیری میان جوانان فلسطینی معترض به اشغال مسجدالاقصی با نظامیان رژیم صهیونیستی ابعاد تازه ای یافت و شماری از فلسطینی ها به شدت زخمی شدند.

درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست ابعاد تازه ای یافت

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در درگیری های دیروز شنبه جوانان فلسطینی با اشغالگران صهیونیست در مناطق مختلف قدس اشغالی، جوانی فلسطینی به شهادت رسیده و 63 نفر دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یوسف کاشور جوان 24 ساله فلسطینی که در درگیری های روز گذشته از ناحیه سینه هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته و به شدت زخمی شده بود، پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت خونریزی و جراحات وارده به شهادت رسید.

ساکنان قدس روز گذشته نیز به تجمعات و تظاهرات های خود در قدس اشغالی در اعتراض به بسته بودن درهای مسجد الاقصی و نصب گیت های امنیتی در ورودی های این مسجد ادامه دادند و باز هم نظامیان اسرائیلی اقدام به سرکوب آنان به ویژه در منطقه باب الاسباط کردند که در پی آن درگیری های شدیدی میان دو طرف به وقوع پیوست.

منابع محلی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی شمار زیادی از نیروهای خود را در قدس اشغالی به ویژه بخش قدیمی این شهر و اطراف مسجد الاقصی مستقر کرده و به نمازگزاران فلسطینی اجازه نزدیک شدن به مسجد الاقصی را نمی دهد و نمازگزارانی را هم که در خیابان ها و مسیرهای منتهی به مسجد الاقصی نماز می خوانند، سرکوب می کند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در درگیری های روز گذشته در قدس اشغالی، دست کم 63 نفر زخمی شده اند.

از مجموع این افراد، 13 نفر در درگیری های قلندیا، 14 نفر در العیزریه و 42 نفر هم در ابو دیس زخمی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه