English

عملیات استشهادی جوان فلسطینی در اعتراض به تجاوز صهیونیست ها به قدس

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تاکید کرد که عملیات شهادت طلبانه عمر العبد واکنشی به تجاوزات دشمن صهیونیستی به قدس و مسجد مبارک الاقصی است.

عملیات استشهادی جوان فلسطینی در اعتراض به تجاوز صهیونیست ها به قدس

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه در تمجید از عملیات شهادت طلبانه عمر العبد گفت: این عملیات واکنشی به تجاوزات دشمن صهیونیستی به قدس و مسجد الاقصی و قتل فرزندان ملت فلسطین در جریان راهپیمایی های جمعه خشم است.

هنیه افزود: عمر العبد فرزند نیکی از فرزندان ملت فلسطین بود و حماس در کنار خانواده وی خواهد بود؛ چرا که سر امت را بلند کرده و با عملیات خود نشان داده است که خون شهدا هدر نخواهد رفت و ملت فلسطین تعداد زیادی از قهرمانان و مبارزان را در داخل خود دارد.

در جریان عملیات شهادت طلبانه العبد در شهرک حلمیش واقع در اراضی رام الله، 3 شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده و یک نفر دیگر زخمی شد. وی در وصیتنامه خود قبل از اجرای عملیات که در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر کرده بود، اعلام کرد که عملیاتش واکنشی به تجاوزات رژیم صهیونیستی و بستن مسجد الاقصی است.

در جریان درگیری های شدید فلسطینیان با نظامیان صهیونیست در قدس، کرانه باختری و نوار غزه در جمعه خشم ملت فلسطین به نشانه حمایت از مسجد الاقصی و مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی، 3 جوان فلسطینی شهید و 450 نفر دیگر زخمی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه