English

افزایش انزجار گروه های فلسطینی از یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی

گروه های فلسطینی ضمن استقبال از عملیات قهرمانانه حلمیش در غرب رام الله که به هلاکت 3 شهرک نشین صهیونیست منجر شد، تاکید کردند که این عملیات پاسخی طبیعی و سریع به جنایات و تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه مسجد مبارک الاقصی بود.

افزایش انزجار گروه های فلسطینی از یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حماس ضمن تبریک این عملیات، عموم ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس، نوار غزه و فلسطین اشغالی 1948 را به ادامه مقاومت و مبارزه علیه دشمن صهیونیستی به منظور همبستگی با مسجد مبارک الاقصی فراخواند.

حسام بدران سخنگوی این جنبش تصریح کرد که حضور باشکوه و هزاران نفری فلسطینیان در خیابان های قدس و کرانه باختری در روز جمعه خشم بیانگر آگاهی و بیداری این ملت نسبت به خطرات پیش روی مسجد الاقصی است.

بدران تاکید کرد که مقاومت هرگز اجازه نمی دهد خون شهدای فلسطینی هدر برود و پاسخی سخت و دردناک به دشمن خواهد داد.

جنبش جهاد اسلامی هم عملیات قهرمانانه حلمیش را پاسخی طبیعی به جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت و مقدسات فلسطین دانست.

داود شهاب مسئول دفتر اطلاع رسانی جهاد اسلامی دشمن صهیونیستی را مسئول تبعات تجاوزاتش در قدس دانست و گفت که شهرک نشینان صهیونیست هدف عملیات های مقاومتی قرار می گیرند، زیرا آن ها نیز در تجاوزات و جنایت ها علیه ملت فلسطین دست دارند.

شهاب خواستار عمل به توصیه شهید عمر عبد و وحدت ملت فلسطین و توقف هرگونه اقداماتی شد که موجب دودستگی و تفرقه در میان ملت فلسطین می شود.

از سوی دیگر، جنبش مقاومت مردمی فلسطین هم ضمن استقبال از عملیات روز گذشته، آن را پاسخی به جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت و مقدسات فلسطین دانست.

خالد ازبط سخنگوی جنبش مقاومت مردمی اظهار داشت که این عملیات که مجری آن توانست از تمامی موانع و ایست بازرسی ها عبور کرده و با عملیات قهرمانانه خود دل تمامی ملت فلسطین به ویژه مادران شهدای جمعه خشم را شفا دهد، عملیاتی در قلب صهیونیست ها بود و ثابت کرد که ملت فلسطین ملتی است که هرگز تسلیم نمی شود و به جهاد و مبارزه ادامه می دهد.

در همین راستا، جنبش مجاهدین هم تاکید کرد که این عملیات پاسخی طبیعی و فوری به سیاست های تجاوزکارانه دشمن صهیونیستی علیه مسجد الاقصی بود.

این جنبش تاکید کرد که تشدید رویارویی و مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست بهترین راه مقابله با تجاوزات و جنایت های آن علیه ملت و مقدسات فلسطین خواهد بود.

جنبش مذکور اشاره کرد که سخن گفتن از مذاکرات بی نتیجه سازش با دشمن صهیونیستی دیگر بیهوده است. جنبش مجاهدین ملت فلسطین را به ادامه مبارزه علیه اشغالگران فراخواند و تاکید کرد که مسجد الاقصی رمز و نماد مبارزه ملت فلسطین علیه دشمن صهیونیستی است.

گردان های الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح نیز از عملیات حلمیش استقبال کرد و گفت که این عملیات پاسخی طبیعی به تداوم جنایت های دشمن صهیونیستی علیه قدس و مسجد الاقصی بود.

این گردان ها تاکید کرد که این عملیات حامل پیامی مهم بود بدین مفهوم که مبارزه مسلحانه عقیده ای راسخ در درون ملت فلسطین است و عملیات های مقاومتی تنها زبانی است که دشمن صهیونیستی آن را می فهمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه