English

انتقاد نمایندگان اروپایی از سیاست های مهاجرتی ترامپ

نمایندگان اروپایی تاکید کردند ممنوعیت سفر اتباع ۶ کشور به آمریکا ضد قانون‌اساسی و کاملا غلط است.

انتقاد نمایندگان اروپایی از سیاست های مهاجرتی ترامپ

به گزارش خبرگزاری موج، تعدادی از نمایندگان اروپایی ضمن انتقاد از سیاست‌های آمریکا و اشاره به تضاد با سیاست‌های اروپا، قانون ممنوعیت سفر اتباع ۶ کشور مسلمان به آمریکا را ضد قانون‌اساسی و کاری غلط خواندند.

این نمایندگان در جریان سفر به آمریکا، از قانون محدودیت سفر که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا ابلاغ کرده است، انتقاد کردند. آنها تاکید دارند که دولت ترامپ باید به تمامی شهروندان اروپایی اجازه بدهد که بدون روادید وارد آمریکا شوند. این افراد همچنین قانون محدودیت ورود مسلمانان به آمریکا را هم مورد انتقاد کردند.

اروپایی‌ها معتقدند که شکاف در رویکردهای اروپا و آمریکا هرگز تا این اندازه زیاد نبوده است. «اریک برت‌برگ» رئیس برنامه اروپایی موسسه کارنگی در زمینه صلح جهانی به شبکه خبری «دویچه‌وله» گفت: «دکترین نخست ترامپ برای آمریکا با توجه به تاکید وی بر یک‌جانبه‌گرایی و اقتصاد داخلی که با کاهش دادن اهمیت ارزش‌ها همراه است، در تضاد قابل توجهی با دیدگاه‌های اروپایی قرار دارد.»

وی افزود: «سیاست دولت ترامپ و اروپا در زمینه پرداختن به مسایلی مانند تجارت آزاد و مبارزه با تغییرات آب‌وهوایی و حمایت از دموکراسی و حقوق‌بشر رو به شکست است.»

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه