English

واشنگتن پست:

جف سشنز با سفیر سابق روسیه در آمریکا گفت وگو داشت

روزنامه واشنگتن پست به نقل از مقامات فعلی و سابق آمریکا اعلام کرد که دادستان کل آمریکا در مورد مسائل کلیدی کارزار انتتخاباتی دونالد ترامپ با سفیر سابق روسیه در آمریکا در زمان رقابتهای انتخاباتی سال 2016 گفت وگو کرده بود.

جف سشنز با سفیر سابق روسیه در آمریکا گفت وگو داشت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه سی ان بی سی، یک مقام سابق آمریکا خاطرنشان کرد که ' جف سشنز' دادستان کل آمریکا و 'سرگئی کیسلیاک' سفیر سابق روسیه در آمریکا پیرامون مسائل مورد نظر کرملین در این رابطه گفتگو کرده اند. از جمله این مسائل موضع دونالد ترامپ در قبال موضوعات مرتبط با روسیه بود.
اذعان این مقام سابق آمریکا در مورد مذاکره سشنز با کیسلیاک، مغایر با موضع گیری پیشین وی مبنی بر عدم ارتباط با مقام روس بوده است.
'دونالد ترامپ' اخیرا با انتقاد از 'جف سشنز' گفته بود که اگر می دانست سشنز خود را از این پرونده کنار می‌کشد، هیچ‌گاه او را در سمت فعلی انتخاب نمی‌کرد.
سشنز یکی از نخستین سناتورهایی بود که پیش از انتخابات ریاست جمهوری از ترامپ حمایت کرد و همین امر موجب شد که رئیس جمهوری آمریکا این مسئولیت رسمی را به وی پیشنهاد کند.
با این حال به نظر می‌رسد اختلاف‌ها میان ترامپ و این عضو دولت در هفته‌های گذشته بالا گرفته است.
این اختلاف از آنجا آغاز شد که سشنز اسفند ماه گذشته در سنای آمریکا مدعی شد که در جریان رقابت‌های انتخاباتی، هیچ دیداری با مقام‌های روسی نداشته است.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه