English

بی تفاوتی جهان عرب و اسلام علیه صهیونیست ها تا کی ؟

در حالیکه نزدیک به دو میلیون مسلمان جهان خود را برای مناسک حج آماده می کنند تا اتحاد و یکپارچگی خود را به رخ جهانیان نشان دهند، سران دولت های وابسته عرب و اسلامی منطقه بی تفاوت از آنچه که این روزها در مسجدالاقصی می گذرد سعی در برقراری رابطه با صهیونیست ها را دارند.

بی تفاوتی جهان عرب و اسلام علیه صهیونیست ها تا کی ؟

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج، مسجدالاقصی قبله نخست مسلمین جهان از هفته گذشته تاکنون همواره مورد یورش نظامیان رژیم صهیونیستی قرار دارد و درهای آن برای نمازگزاران فلسطینی بسته است.

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی نمازگزاران مجبورند در بیرون از مسجدالاقصی نماز بخوانند و خشونت صهیونیست ها به اینجا نیز ختم نمی شود و به صفوف زنان و مردان نماز گزار یورش می برند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین در این باره گزارش داد:

حزب توسعه و عدالت: بستن درهای مسجد الاقصی غیر قابل قبول استشهرها و پایتخت های عربی و اروپایی صحنه تظاهرات حمایت از مسجد الاقصی نشست قریب الوقوع شورای امنیت برای بررسی وضعیت مسجد الاقصی شهرک نشینان اسرائیلی بار دیگر حرمت مسجد الاقصی را زیر پا گذاشتند

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که نبرد قدس نبرد همه ملت فلسطین است و ما همه سربازانی در این نبرد هستیم.

 اسماعیل هنیه شب گذشته در گفتگوی تلفنی با شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی تلفنی گفتگو کرد و حال او را جویا شد.

شیخ صبری شب گذشته در حمله نظامیان اسرائیلی به نمازگزاران فلسطینی در منطقه باب الاسباط حین برگزاری نماز عشا زخمی و به بیمارستان منتقل شد. در این حمله بیش از 70 نمازگزار دیگر زخمی شدند.

هنیه همچنین ثبات و پایداری ساکنان قدس در برابر رژیم اشغالگر و دفاع آنان از مسجد الاقصی را ستود.

این خشونت ها و جنایات صهیونیست ها علیه فلسطینی ها در شرایطی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا توسعه شهرک های صهیونیست نشین را امضا کرده است.
نکته مهم در این برهه این است که دولت های وابسته عرب اسلامی از جمله وهابیون سعودی به شدت تلاش می کنند با رژیم صهیونیستی رابطه سیاسی برقرار کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه