English

حمله به مسجدالاقصی نتیجه همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان فلسینی با صهیونیست هاست

سرویس بین الملل- رئیس کنفرانس فلسطینیان خارج تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به ویژه اکنون که تشکیلات خودگردان فلسطین تحت شعار همکاری امنیتی بر جنایت ها و تجاوزات این رژیم سرپوش می گذارد، آزادانه دست به هر اقدام و تجاوزی می زند.

حمله به مسجدالاقصی نتیجه همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان فلسینی با صهیونیست هاست

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، انیس قاسم شنبه شب گذشته در گفتگو با الرساله نت اظهار داشت که بستن درهای مسجد الاقصی به روی نمازگزاران فلسطینی و پالمال کردن حقوق ملت فلسطین، نتیجه طبیعی ادامه همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی است.

قاسم تصریح کرد که اقدام تشکیلات خودگردان به تسلیت گفتن کشته شدن دو نظامی اسرائیلی صرفا اقدامی سیاسی نیست، بلکه یکی از مسئولیت های این تشکیلات است که با روابط و همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی در ارتباط است.

وی افزود: مواضع و اقدامات تشکیلات خودگردان از تسلیت گفتن مرگ شیمون پرز گرفته تا تسلیت کشته شدن دو نظامی اسرائیلی در عملیات استشهادی مسجد الاقصی، جنایت های صریح و آشکاری است که هرگز نمی توان در برابر آن سکوت کرد.

انیس قاسم خاطر نشان کرد که همکاری امنیتی دشمن صهیونیستی را نسبت به ارتکاب جنایت علیه مقدسات اسلامی گستاخ تر کرده است و موضع رهبران تشکیلات خودگردان در قبال جنایت های این رژیم، زمینه ساز تشدید تجاوزات و جنایت های آن علیه ملت فلسطین و حقوق مشروع آن شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه