English

دبیرکل نُجَباء

هدف آمریکا، اشغال غیرمستقیم عراق است

هدف آمریکا از استقرار نیروهای خود در مرز عراق و سوریه این است که دولت عراق را مجبور کند تا موصل و الانبار و صلاح الدین زیر نظر مستشاران این کشور مستکبر اداره شوند، یعنی آنان می‌خواهند عراق را به صورت غیرمستقیم اشغال کنند.

هدف آمریکا، اشغال غیرمستقیم عراق است

به گزارش خبرگزاری موج، شیخ أکرم الکعبی در خصوص وضعیت عراق و مبارزه با داعش گفت: توطئه‌های ننگین خاورمیانه برای تحقق اهداف مثلث شوم آمریکایی ــ انگلیسی ــ اسراییلی است. در این میان هدف آمریکا، اشغال غیرمستقیم عراق است. آمریکا به دنبال به وجود آوردن گروهی همانند "دموکرات‌های سوریه" در عراق است.

وی ادامه داد: گروه دموکراتیک قربانی نقشه‌های آمریکا در سوریه است. با وجود آمریکا در منطقه، خطر بازگشت داعش با عناوین جدید وجود دارد. تاریخ، پیروزی‌های افتخار آمیز حشد شعبی را به قلم طلا ثبت خواهد کرد. هدف متهم کنندگان حشد شعبی به طائفه‌گری، ضربه زدن به رزمندگانی است که معادلات جنگ را تغییر دادند.

تشکر ویژه از مقم معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی

دبیرکل مقاومت اسلامى نُجَباء با اشاره به این تشکل نظامی-سیاسی خاطر نشان کرد: مقاومت اسلامی نُجَباء "تشکیل گردان‌هایی از برادران اهل‌سنت دوشادوش رزمندگان شیعه" و "انجام فعالیت‌های انسان دوستانه به موازات عملیات نظامی در سراسر عراق" را در راستای مقابله با اتهام زنی به حشد شعبی اجرایی کرد. در این راستا از ملت ایران و مقام معظم رهبری به خاطر پشتبانی از ملت عراق و سوریه تشکر ویژه‌ می‌کنم. حاج قاسم سلیمانی سرباز بزرگ اسلام است. مستشاران ایرانی نقش بزرگ و ویژه‌ای در مقابله با هجوم وحشیانه تروریسم و مبارزه با طرح مدیریت این بنیان شوم از سوی آمریکا در منطقه داشتند. حاج قاسم و همرزمانش از ابتدای شروع عملیات در مرزهای بغداد و کربلا، نقش اصلی و بی‌بدیلی در برنامه ریزی، نظارت، مدیریت عملیات و انتقال تجربه ایفا کردند.

وی تصریح کرد: هدف ما از حضور در عراق و سوریه، منع آمریکا از تحقق نقشه‌هایش در راستای ایجاد منطقه پرواز ممنوع و اشغال مرزهای این دو کشور است. عملیات آزادسازی تلعفر به علت دخالت‌های آمریکا، ترکیه، سایر کشورهایی که از وجود داعش سود می‌برند و سیاستمداران مزدورشان در عراق به تاخیر افتاده است. در همین راستا منتظر دستور العبادی برای آغاز عملیات تلعفر هستیم.

دولت عراق بر فشار آمریکا علیه حشدشعبی مخالفت کرد

شیخ أکرم الکعبی تاکید کرد: دولت عراق با فشارهای آمریکا از حضور حشد شعبی در عملیات موصل مخالفت کرده بود. نقش حشد شعبی در عراقِ پس از داعش مبنی بر اینکه "آیا صرفاً در فاز امنیتی و نظامی باقی بماند یا ماموریت‌های دیگری همچون بازسازی مناطق آزادشده را نیز به آن واگذار خواهد کرد" بسته به تصمیم دولت دارد.

دبیرکل مقاومت اسلامى نُجَباء همچنین با اشاره به کمک های آمریکا به گروه های تروریستی گفت: مستنداتی از کمک‌های مستقیم آمریکا به داعش را در اختیار داریم. بارها از دولت عراق خواستیم که در برابر آمریکایی‌ها موضع واضحی را اتخاذ کند. با افتخار اعلام می‌کنیم که نیروهای مسلح عراق توانایی ایجاد امنیت کامل کشور و پایان دادن به تروریسم را داشته و نیازی به مستشاران خرابکار آمریکایی ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی