English

ارتش سوریه مواضع داعش را بمباران کرد

عملیات هوایی ارتش سوریه، مواضع تروریست های داعش در شرق و شمال شرق این کشور را هدف قرار داد و خسارت های زیادی به تروریست ها وارد کرد.

ارتش سوریه مواضع داعش را بمباران کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری سانا، نیروی هوایی ارتش سوریه موفق شد خودروهای زرهی و تجهیزات نظامی گروهک تروریستی داعش را در اطراف شهر دیرالزور، حومه الرقه و حمص مورد هدف قرار دهد.

یک منبع نظامی اعلام کرد که نیروی هوایی ارتش سوریه خودروهای تروریست های داعشی را که بر روی آنها مسلسل و رگبار نصب شده بود منهدم کرده است. این عملیات تجمع تروریست های داعش را در منطقه الشجیری و اطراف آن در خربه الحالول، الزمله و جنوب این منطقه در حومه رقه را هدف قرار داده است.

این منبع همچنین گزارش داد عملیات هوایی ارتش سوریه در محورهای ابو حنایا در حومه شرقی حماه و اطراف پل الکامات و حویجه در نزدیکی فرودگاه دیر الزور منجر به انهدام تجهیزات نظامی تروریست ها و مرگ تعدادی از آنها شد.

ارتش سوریه همچنین تجهیزات نظامی تروریست ها در اطراف شهر دیر الزور و روستای حمیمه در حومه شرقی حمص در نزدیکی محدوده اداری استان دیر الزور را هدف قرار داده است وخسارت های زیادی به تروریست ها وارد کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه