English

مخالفت شبکه الجزیره با هرگونه دیکته خارجی در مورد عملکرد این شبکه

شبکه ماهواره ای الجزیره اعلام کرد که با هر گونه دیکته و دخالت خارجی در مورد ساختار یا فعالیت این شبکه مخالف است.

مخالفت شبکه الجزیره با هرگونه دیکته خارجی در مورد عملکرد این شبکه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شبکه الجزیره ضمن مخالفت با هر گونه دخالت در عملکرد این شبکه بر پایبندی اش به رویکرد خبری خود تاکید کرد.

الجزیره در بیانیه ای که پایگاه خبری این شبکه منتشر شد، اعلام کرده است که به همبستگی اش با روزنامه نگاران و نهادهای اطلاع رسانی در اقصی نقاط جهان ادامه خواهد داد و بدون هیچگونه ترس و نگرانی به رسالت رسانه ای خود ادامه خواهد داد.

پیش از این نوره الکعبی وزیر مشاور امارات در امور شورای ملی فدرال گفته بود: شبکه الجزیره به محلی برای برخی از خطرناکترین تروریستها در دنیا تبدیل شده است این شبکه محتوایی نیست بلکه ویرانگر است. فعالیت شبکه قطری با همه تعهدات و توافقات امضا شده از سوی دوحه برای عدم حمایت از تروریسم در تضاد است .

وی افزود: عدم پایبندی قطر به توافقاتش موجب بی اعتمادی شده است. قطر هیچکدام از توافقات امضا شده از جمله یادداشت تفاهم امضا شده با آمریکا درباره کمک به افراطی ها را اجرا نکرده است. شکستن توافقات دارای تبعات است .

وزیر اماراتی اعلام کرد: ما به قطر اعتماد نداریم. آزمون واقعی به امضای توافقات نیست بلکه به اجرای آن است و توافقی که وفا به آن نباشد که توافق نیست .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه