English

سران ۱۰ کشور برای حل بحران قطر راهی کویت می شوند

کویت قرار است هفته آینده میزبان نشستی با حضور سران 10 کشور باشد تا راهکاری برای حل بحران قطر و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس ایجاد شود.

سران 10 کشور برای حل بحران قطر راهی کویت می شوند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه کویتی انفراد، قرار است هفته آینده کویت میزبان نشستی با حضور رهبران 10 کشور برای امضای توافقی به منظور حل بحران کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس باشد.

بر اساس این خبر، با توجه به برداشت کویت از پاسخ کشورهای عربی درگیر این بحران و حمایت های بین المللی این کشور تلاش می کند با برگزاری نشستی با حضور سران کشورهای منطقه و غرب راهکاری برای حل بحران کشورهای عربی ایجاد شود.

شیخ صباح الحمد الصباح امیر کویت روز سه شنبه (دیروز) از وضعیت بحران کشورهای عربی و اختلافات آنها ابراز تأسف کرده بود و گفته بود که تحولاتی که در خانه و جمع کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس رخ داده احساس اندوه و ناراحتی می کند.

پایگاه کویتی انفراد گزارش داده که سران کویت، عربستان، قطر، امارات، بحرین، عمان، آمریکا، ترکیه، مصر و بریتانیا در نشست هفته آینده کویت حضور خواهند داشت. قرار است روز چهارشنبه (امروز) نیز نشستی با حضور وزرای خارجه عربستان، امارات، بحرین، مصر و آمریکا در جده برگزار شود. این نشست در چارچوب سفر رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا به منطقه برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه