English

پیشنهاد ویکی‌لیکس به ترامپ درباره ریاست آسانژ بر کمیته امنیت سایبری

پرتال آنلاین سایت افشاگر ویکی‌لیکس پیشنهاد داد تا ترامپ جولیان آسانژ را برای ریاست کار گروه روسیه – آمریکا در امور امنیت سایبری منصوب کند. تشکیل این گروه مورد توافق پوتین و ترامپ قرار گرفته است.

پیشنهاد ویکی‌لیکس به ترامپ درباره ریاست آسانژ بر کمیته امنیت سایبری

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جولیان آسانژ، موسس سایت افشاگر ویکی‌لیکس از سال ۲۰۱۲ در سفارت اکوادور در لندن زندگی می‌کند و هراس دارد که به سوئد و نهایتا به آمریکا مسترد شود؛ جایی که ممکن است برای افشای اسناد محرمانه مورد محاکمه قرار بگیرد.

پرتال آنلاین در پاسخ به توئیت دونالد ترامپ درباره مذاکرات با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه برای تشکیل یک واحد مشترک امنیت سایبری نوشت: چرا نباید جولیان آسانژ را مسوول آن کنیم؟ او مورد اعتماد مردم است و به هر حال بهترین چیزهای سیا را دارد.     

پیشتر رئیس‌جمهوری روسیه گفت، نباید هیچ نقطه تردیدی در مسائل امنیت سایبری میان روسیه و آمریکا باشد و آمریکا و یک کار گروهی که میان دو کشور تشکیل می‌شود باید در آینده از هرگونه حدس و گمان مستثنی باشد.  اولین دیدار میان روسای جمهوری آمریکا و روسیه جمعه گذشته در هامبورگ در حاشیه نشست گروه ۲۰ اقتصاد برتر جهان انجام شد و بیش از دو ساعت به طول انجامید. رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا در پایان این نشست گفت، دو کشور یک کار گروه برای توسعه چارچوب همکاری در عرصه امنیت سایبری و عدم مداخله در امور یکدیگر ایجاد می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه