English

خبرگزاری فرانسه: نشست گروه ۲۰ صحنه انزوای آمریکا شد

سرویس بین الملل- خبرگزاری فرانسه نوشت: انزوای آمریکا در زمینه توافق آب و هوایی پاریس در بیانیه پایانی نشست سران گروه 20 اعلام شد.

خبرگزاری فرانسه: نشست گروه 20 صحنه انزوای آمریکا شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، نشست گروه 20 در بیانیه پایانی؛ انزوای واشنگتن در زمینه توافق آب و هوایی پاریس را اعلام و اضافه کرد که تمامی دیگر دولت ها تصمیم به اجرای این توافق دارند.

در این بیانیه اعلام شده است: ما تصمیم آمریکا برای خروج از توافق پاریس را دریافت کردیم. رهبران دیگر کشورها در نظر دارند که توافق مبارزه با گرم شدن کره زمین را به عنوان یک امر غیرقابل بازگشت، در نظر بگیرند.

 نشست گروه 20 که شامل 19 کشور آرژانتین، استرالیا، برزیل، چین، آلمان، فرانسه، بریتانیا، هند، اندونزی، ایتالیا، کانادا، ژاپن، کره جنوبی، مکزیک، روسیه، عربستان، آفریقای جنوبی، ترکیه و ایالات متحده و اتحادیه اروپا است، امسال با توجه به سیاست های انزواگرایانه دولت دونالد ترامپ، صحنه اختلافات بی سابقه و همچنین رقابت ها و ائتلاف های جدید برای تعیین سیاست های جهانی است.

نشست امسال این گروه در هامبورگ آلمان یکی از پر اختلاف ترین جلسات این گروه بشمار می رود که شاهد اختلافاتی درباره مسائلی از جمله جنگ ها، تغییرات آب و هوایی، تجارت جهانی و آزمایش های موشکی کره شمالی است.

شهر هامبورگ آلمان طی روزهای 7 و 8 جولای (16و17 تیرماه)، میزبان اجلاس سران جی 20 با شرکت 19 کشور مهم اقتصادی دنیا و اتحادیه اروپا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه