English

بر اساس ادعای یک مرکز نظرسنجی

۶۸ درصد فلسطینی‌ها معتقدند ائتلافی عربی-اسرائیلی علیه ایران شکل گرفته

در جدیدترین نظرسنجی مرکز مطالعات سیاسی و آماری فلسطین، 68 درصد مردم اعلام کردند علیرغم اینکه اشغالگری رژیم صهیونیستی ادامه دارد کشورهای عربی با اسرائیل اقدام به تشکیل ائتلاف در ضدیت با ایران کرده‌اند.

68 درصد فلسطینی‌ها معتقدند ائتلافی عربی-اسرائیلی علیه ایران شکل گرفته

به گزارش خبرگزاری موج ، مرکز مطالعات سیاسی و آماری فلسطین در جدیدترین نظرسنجی خود، سوالات مختلفی را از مردم فلسطین پرسید که از جمله آنها سوالی درباره وضعیت امروز جهان عرب و بحران قطر بود.

80 درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند جهان عرب، امروز مشغول درگیری‌های خود است و فلسطین دیگر موضوع اول آنها نیست و فقط 18 درصد با این موضوع مخالف بودند.

68 درصد شرکت‌کنندگان اعلام کردند امروز با وجود ادامه اشغالگری رژیم صهیونیستی، یک ائتلاف عربی با اسرائیل علیه ایران تشکیل شده است و 21 درصد اعتقاد داشتند که جهان عرب تا پایان اشغالگری اسرائیل با این رژیم دست به تشکیل ائتلاف نخواهد زد.

67 درصد با گام‌های اتخاذ شده از سوی عربستان، مصر و امارات علیه قطر اعلام مخالفت کردند و فقط 12 درصد اعلام کردند که با آن موافقتند.

از دیگر موضوعاتی که در این نظرسنجی از مخاطبان پرسیده شد، استعفای «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بود که 62 درصد اعلام کردند موافق با برکناری وی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی